“The Island” fungerer bedst i sin første halvdel, hvor det sterile fremtidssamfund portrætteres, for når Bay går over til sit vante bulder og brag er man skam underholdt, men det sker desværre på bekostning af historien. Selv flotte kulisser, lækre farver og et hidsigt tempo forbliver i sidste ende tomme kalorier, hvilket er en skam, da potentialet til at gøre det hele vedkommende er der. Som tempereret sommerunderholdning er “The Island” et udmærket valg – til dem, som vil have lidt mere at tygge på, må man advare mod det høje candyflossindhold.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 mimic 18 år siden

20, yeah hun er meget nice, vist første gang jeg ser hende i noget rigtig, og ifølge IMDB har hun halvt dansk blod i sig, så det måske generne :)
Gravatar

#22 filmz-vlx 18 år siden

#15 jeg så den for en uge siden til noget biozonen snig premiere, så man kan ikke altid helt stole på de "premiere" dato'er de smider ud :)
Gravatar

#23 gravity 18 år siden

ok eg er ikke så glad for michael Bay, er godt nok plat osv, med armageddon, pearl harbor osv. men der må da være andre en mig der mener at han lavede en af de fedeste action film da han lavede "The Rock"
Gravatar

#24 vapor 18 år siden

Bedere end jeg havde frygtet efter at have læst om hvor stort et flop filmen har været i USA.

4/6 herfra.
Gravatar

#25 filmz-far pumpe 18 år siden

Ja, jeg fik så også set den igår - og efter hvad jeg har hørt af kritik, må jeg da indrømme at den oversteg mine forventninger!
Der er super lækre vfx og godt med action :) Måske LIDT mange reklamer, men syntes ikke det ødelægger. Syntes det er rart at der et mere nært forhold til en kommende fremtid! også 4/6 herfra.. og man skal da klart se den i biografen!
Glemslen er sandhedens fjende..
Gravatar

#26 davenport 18 år siden

Henrik Palle fra Morgentv har lige givet den 3 stjerner for et godt forsøg..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#27 mimic 18 år siden

Har læst fra mange anmeldere som jordede den andre steder at de sammenlignede den med I robot og Minority Report men sagde det var den dårligste af dem alle, personligt synes jeg i robot var fin nok, men synes ik man sad med tilfredsstillende følning efter at have set i robot, synes blandt andet at det gik alt for hurtigt med at for taget over igen efter robotterne var begryndt at regere, Minority Report var også god, men synes den er noget overvurderet, så synes helt klart The Island får 1 pladsen af de 3.
Gravatar

#28 filmz-far pumpe 18 år siden

#27 - ja, jeg helt enig! Syntes I, Robot var lidt for fjollet. Minority Report var rimelig god, men var ikke helt glad for det der Pre-Crime. Så The Island ligger også top 1 af de tre film - og så har den jo også meget bedre effekter.. ;)
Glemslen er sandhedens fjende..
Gravatar

#29 Patriarch 18 år siden

Har ikke set The Island - men en sammeligning af den midelmådig I, Robot og så Minority Report høre ingen steder hjemme :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#30 filt 18 år siden

#29, enig. Kan heller ikke se hvorfor de skulle sammenlignes, da de ikke har noget med hinanden at gøre.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: