“The Island” fungerer bedst i sin første halvdel, hvor det sterile fremtidssamfund portrætteres, for når Bay går over til sit vante bulder og brag er man skam underholdt, men det sker desværre på bekostning af historien. Selv flotte kulisser, lækre farver og et hidsigt tempo forbliver i sidste ende tomme kalorier, hvilket er en skam, da potentialet til at gøre det hele vedkommende er der. Som tempereret sommerunderholdning er “The Island” et udmærket valg – til dem, som vil have lidt mere at tygge på, må man advare mod det høje candyflossindhold.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 mimic 18 år siden

37, der folk som godt kan lide det der du kalder mtv agtige bay ligesom der folk som kan lide tarentinos måde at lave film på, og 40 folk kan vel svede mere end andre, da ik særlig unormalt, men lidt mærkeligt spørgsmål at stille og undre sig over.
Gravatar

#42 mimic 18 år siden

I følge boxofficemojo.com har The Island klaret sig rigtig dårlig i usa men ret godt overseas altså fx hos os, hva årsagen til det? og synes fandme det synd hvis det bliver en box office fiasko for så kommer vi måske aldrig til at se sådan nogle flere film.
Gravatar

#43 The Insider 18 år siden

Den har stadigvæk heller ikke klaret sig særlig godt uden for USA. Men efter at have set den håber jeg da heller ikke, at den bliver noget gigantisk flop. Den har da i hvertfald fortjent at tjene flere penge end Bad Boys II.
War. War never changes.
Gravatar

#44 filmz-omega2005 18 år siden

Så den i Cinemaxx igår. Ja det er en udemærket film, lidt for lang måske og så gav et par af action scenerne ikke den store mening. Men hvad forventer man af Michael Bay, han vil jo have godt med action. Flowet er måske også en smule underligt, det starter sådanset fint nok op, men så kommer der en masse unødig action scener som simpelthen bliver ved for længe.

Men overall er det sku en god film og den er også ret godt casted, Ewan Mc)gregor passer skide godt som Lincoln og den utrolig smukke Scarlett Johansson er bare perfekt som hun nu engang er. (helt vildt hun kun er 21). Tror jeg vil give den en lidt over middel karakter på 4 ud af 6 :)
Gravatar

#45 filmz-Bruce 18 år siden

#42 Den stank ikke nok til, at de gad se den :)

Og tror ikke du skal være bange for det med box office flop. Håbe er nok et bedre ord, for historien har vist at Hollywood lærer nul og en skid af deres fejl.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#46 El vez 18 år siden

#41 Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at visse foretrækker mtv-stilen, men nu skriver jeg jo min mening og ikke andres :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#47 Tylerdurden 18 år siden

Så The Island her til formiddag. Den er en perfekt, letbenet, sommer underholdnings film. Den var præcis som jeg havde forventet og jeg forstår simpelthen ikke de mange negative reaktioner der har været om denne film. Jeg synes den levere varen og på intet tidspunkt krummede jeg tær, hvilket jeg ellers har gjort under alle Bay's andre film, på et eller andet tidspunkt. Jeg ved virkelig ikke hvad folk havde forventet, men jeg var i hvert fald mere end godt tilfreds med, hvad jeg så.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#48 filmz-hejmanden 18 år siden

Min bor fra pakistan, han fandt en cd vi sætte i vores bo anlæg! Der var the iceland på!
Gravatar

#49 The Insider 18 år siden

#44, hun er ikke fyldt 21 endnu. Cirka en måned yngre end mig ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#50 filmz-barnebarn 18 år siden

Ok film - selv om jeg synes, at den måske blev for meget action til sidst.

Vil stadig give den 3-4 ud af 6 - for den var slet ikke så dårlig, som man har hørt eller kunne have frygtet, men den får heller ikke helt løftet sig op på et højere niveau, selv om jeg synes at den prøver det i starten.
<hr>
Must see films: Mulholland Drive - The Matrix - Kill Bill Vol.1 - The Lord of the Rings: The Fellowship - Scarface - Memento

Skriv ny kommentar: