“The Island” fungerer bedst i sin første halvdel, hvor det sterile fremtidssamfund portrætteres, for når Bay går over til sit vante bulder og brag er man skam underholdt, men det sker desværre på bekostning af historien. Selv flotte kulisser, lækre farver og et hidsigt tempo forbliver i sidste ende tomme kalorier, hvilket er en skam, da potentialet til at gøre det hele vedkommende er der. Som tempereret sommerunderholdning er “The Island” et udmærket valg – til dem, som vil have lidt mere at tygge på, må man advare mod det høje candyflossindhold.
Skriv ny kommentar:
#51 filmz-sanjo 19 år siden
Og hvad sker der for de reklamer, som loebende kommer i filmen, (msn search, nokia mm).
#52 filmz-Erroneus 19 år siden
#53 filmz-Exitium 19 år siden
#54 mimic 19 år siden
#55 The Insider 19 år siden
#56 mimic 19 år siden
#57 filmz-Kadann 19 år siden
Eftersom at folk netop klager over at reklamerne er generende, så er det jo nok fordi at de folk mener at de er generende.
At du så er af en anden mening, er jo så bare heldigt for dig.
#58 mimic 19 år siden
#59 DarkLight 19 år siden
Og lur mig om bølgerne ville gå helt så højt hvis det var Google eller Apple man kan spotte i filmen.
#60 filmz-Kadann 19 år siden
Folk var da pænt vrisne over den iPod der skulle være med i "Blade : Trinity".. såå.. :)
Nu har jeg hverken set dén eller "The Island", så jeg kan ikke udtale mig om hvor slemt det er.