“Julefrokosten” er måske nok lagt an som en letbenet bagatel i folkekomedietraditionen, der skal underholde i den mørke vintertid, men det er komik på et uhørt lavt niveau. Heide og co. burde tvangsallieres med nogen, der rent faktisk har talent for komik, inden de får lov til at lave flere film.
#11 elwood 15 år siden
Billede 1
Mick snif snif adrr Kim, altså har du pisset i min øl?
Kim Harrgg harggg... hird hiiirdd
Billede 2
Yeaaa go buffalo bill!
Billede 3
Det står skævt til for Julen i år
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 filmz-FB 15 år siden
Nicki, sikke da en sur bøvs du der har flækket sammen på gebrokkent engelsk :-)
#13 filmz-Bruce 15 år siden
#14 wimmie 15 år siden
Og hvordan er han blevet så meget yngre? Hollywood har virkelig overgået sig selv hvad plastikoperationer angår...
#15 moulder666 15 år siden
Hvad er oddsene for, at den IP tilhører en vis Thomas Voss? :P
#16 Nicki52 15 år siden
Sorry, gad ikke gøre mig umage. Men de kan vel stadig forstå det
Lige nul, for en skuespiller har ikke tid til anmelde Transformers: Revenge of the Fallen
#17 Petrescu 15 år siden
Generelt er jeg ved at blive uhyre desillusioneret over den drejning dansk mainstream film har taget henover de sidste 5-10 år. Der er behov for en skuespiller eller manuskriptforfatter der går "postal".
#18 bjarke 15 år siden
- Tja, hvis nogen da efter en sådan anmeldelse har lyst, så har jeg konkurrence på både billetter og t-shirts på min blog lige nu, deltag på eget ansvarher...
- i det mindste kommer man ikke til at betale for fadæsen:-D
#19 soren 15 år siden
#20 AP 15 år siden
Jeg må virkelig give dig ret! Jeg er så dødtræt af evindelige danske film-komedier eller måske nærmere tragedier. Film der intet har at byde på, intet indhold og det samme sæt elendige skuespillere igen og igen og igen... - dansk film har set bedre tider!