“Julefrokosten” er måske nok lagt an som en letbenet bagatel i folkekomedietraditionen, der skal underholde i den mørke vintertid, men det er komik på et uhørt lavt niveau. Heide og co. burde tvangsallieres med nogen, der rent faktisk har talent for komik, inden de får lov til at lave flere film.
#31 Nicki52 15 år siden
Jeg elsker danske film og blev skuffet. Troede den ville være sjov, men hele salen kedede sig. Altså, der skete en masse som burde være sjovt. Men hele sal 1 de nærmest sov.
#32 Skeloboy 15 år siden
Jeg går med på filmens præmisser, dvs. jeg forventer ikke at sidde og blive rørt af en ny actionfilm eller at grine til en gravalvorlig film. Men derfor kan det stadig godt være noget værre bæ
#33 Highland Park 15 år siden
Sådan skal det lyde! :D
Fint indlæg i øvrigt.
Nå, så fordi de får lov til at lave film, skal vi partout elske deres film?
Klart klart, kritisk stillingtagen og god smag er roden til alt ondt.
Hvordan reagerede de så i sal 2?
#34 filmz-Bruce 15 år siden
#35 AP 15 år siden
så fordi vi som publikum ikke selv er filmskabere må vi ikke bedømme filmene, men skal bare tage hvad der kommer og acceptere det som god underholdning uanset hvad? Det giver vel ikke rigtig mening..
Her går jeg ud fra at du mener den type film som netop er lavet for at underholde, og ikke at alle film skal underholde?
#36 Nicki52 15 år siden
Aner det ikke, jeg gad ikke bruge penge på at se den en ekstra gang. Det kan jeg gøre når den kommer på dvd.
Men jeg ville bare understrege at 433 mennesker sad og legede stilleleg i en halvanden time.
#37 AP 15 år siden
#38 MOVIE1000 15 år siden
#36 hvilken biograf var du inde
#39 Nicki52 15 år siden
Odense Biocity, sal 1, midten i midten (række 9, sæde 12-13).
#40 MOVIE1000 15 år siden
fylder du virkelig 2 sæder?