“Julefrokosten” er måske nok lagt an som en letbenet bagatel i folkekomedietraditionen, der skal underholde i den mørke vintertid, men det er komik på et uhørt lavt niveau. Heide og co. burde tvangsallieres med nogen, der rent faktisk har talent for komik, inden de får lov til at lave flere film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Nicki52 14 år siden

MiniJackE (28) skrev:
Jeg synes det er tragisk at vi altid skal være så hævet over dem der rent faktisk kan få lov til at lave film. Hvorfor kan vi i stedet ikke bare tage filmene som det de er, underholdning! En film hvor vi ikke behøver at tænke over hvor platte vittighederne er og i stedet bare grine med og nyde at platheden nogle gange godt kan være sjov. Jeg har det lidt sådan når jeg læser kommentarene fra brugerne og anmeldelserne, som når man står på et fodbold stadion og alle på tribunen føler de kan spille bedre fodbold end dem på banen.

lad os nu bare i stedet nyde at der kommer danske film og at det er tydeligt at skuespillerne og folkene bag kameraet tydeligvis har haft det skide skægt og lad det smitte af på jer når i skal ind og se denne "hjernedøde skændsel" til dansk film.

Det var så mit sure opstød.. hehe...

Jeg elsker danske film og blev skuffet. Troede den ville være sjov, men hele salen kedede sig. Altså, der skete en masse som burde være sjovt. Men hele sal 1 de nærmest sov.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#32 Skeloboy 14 år siden

#28 - med den logik burde man jo kunne lide alle film. Og hvis man ikke synes jokes i Julefrokosten er gode, så er filmen vel også dårlig. Eller man skal måske også kunne lide alt humor?

Jeg går med på filmens præmisser, dvs. jeg forventer ikke at sidde og blive rørt af en ny actionfilm eller at grine til en gravalvorlig film. Men derfor kan det stadig godt være noget værre bæ
Gravatar

#33 Highland Park 14 år siden

Utyske (30) skrev:
... jeg drikker sort kaffe, der smager af kaffe med ekstra kaffe i. ;)

Sådan skal det lyde! :D
Fint indlæg i øvrigt.

MiniJackE (28) skrev:
Jeg synes det er tragisk at vi altid skal være så hævet over dem der rent faktisk kan få lov til at lave film.

Nå, så fordi de får lov til at lave film, skal vi partout elske deres film?
Klart klart, kritisk stillingtagen og god smag er roden til alt ondt.

Nicki52 (31) skrev:
Altså, der skete en masse som burde være sjovt. Men hele sal 1 de nærmest sov.

Hvordan reagerede de så i sal 2?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#34 filmz-Bruce 14 år siden

#30 Kachiiiiiing :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#35 AP 14 år siden

MiniJackE (28) skrev:
Jeg har det lidt sådan når jeg læser kommentarene fra brugerne og anmeldelserne, som når man står på et fodbold stadion og alle på tribunen føler de kan spille bedre fodbold end dem på banen.


så fordi vi som publikum ikke selv er filmskabere må vi ikke bedømme filmene, men skal bare tage hvad der kommer og acceptere det som god underholdning uanset hvad? Det giver vel ikke rigtig mening..

MiniJackE (28) skrev:
Hvorfor kan vi i stedet ikke bare tage filmene som det de er, underholdning!


Her går jeg ud fra at du mener den type film som netop er lavet for at underholde, og ikke at alle film skal underholde?
Gravatar

#36 Nicki52 14 år siden

Highland Park (33) skrev:

Nicki52 (31) skrev:
Altså, der skete en masse som burde være sjovt. Men hele sal 1 de nærmest sov.

Hvordan reagerede de så i sal 2?

Aner det ikke, jeg gad ikke bruge penge på at se den en ekstra gang. Det kan jeg gøre når den kommer på dvd.
Men jeg ville bare understrege at 433 mennesker sad og legede stilleleg i en halvanden time.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#37 AP 14 år siden

#36 haha det må have været en fantastisk biografoplevelse :D øvøv
Gravatar

#38 MOVIE1000 14 år siden

#37 jah bare det var sådan ved de fleste.
#36 hvilken biograf var du inde
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#39 Nicki52 14 år siden

MOVIE1000 (38) skrev:
#37 jah bare det var sådan ved de fleste.
#36 hvilken biograf var du inde

Odense Biocity, sal 1, midten i midten (række 9, sæde 12-13).
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#40 MOVIE1000 14 år siden

#39 nu spurgte jeg kun efter bio, men det er iorden.
fylder du virkelig 2 sæder?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: