“Julefrokosten” er måske nok lagt an som en letbenet bagatel i folkekomedietraditionen, der skal underholde i den mørke vintertid, men det er komik på et uhørt lavt niveau. Heide og co. burde tvangsallieres med nogen, der rent faktisk har talent for komik, inden de får lov til at lave flere film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Collateral 14 år siden

ER spændt på at hører lidt flere meninger om filmen, og om den virkelig er så elendig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg er rimelig enig med anmelderen, da det var præcist sådan at jeg havde det med "Blå Mænd". Og derfor springer jeg også let og elefant "Julefrokosten".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3 wimmie 14 år siden

Jeg er ret sikker på at vores filmz-julefrokost på lørdag bliver mere opfindsom...går ud fra at der bliver lagt en anmeldelse af den op på søndag (Benway?) ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4 evermind 14 år siden

Jeg synes godt nok også, denne film så sørgelig ud i traileren!

Den kan måske komme på tale i forbindelse med en menneskerets-stridig afhøring, hvis noget ... "Wir haben Metoden!" ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5 Benway 14 år siden

#3 I så fald blev den dog næppe tilladt for alle. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 keitel 14 år siden

Tragisk tragisk- i hvilken en tilstand dansk film befinder sig i.
Gravatar

#7 Blacksanta 14 år siden

Hvornår begynder Mick Øgendahl at holde sig væk fra tv- og filmproduktioner? :(
Gravatar

#8 nygaardpetersen 14 år siden

Den ser godt nok også total elendig ud...
Gravatar

#9 Yoda 14 år siden

Det undrer mig ikke specielt, at "Julefrokosten" bliver modtaget som en kold kop pis - slet ikke når den er lagt af manden, der også lagde lorten "Blå mænd". Men hvad kan man også forvente, når castet tæller Helena Christensen, Julie Ølgaard, Mick Øgendahl og Anne-Grethe Bjarup Riis.

Jeg springer med glæde over...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#10 Nicki52 14 år siden

Collateral (1) skrev:
ER spændt på at hører lidt flere meninger om filmen, og om den virkelig er så elendig.

Det kan du bide dig selv i røven på den er - så også ham der spiller hovedpersonen fra Drømmen er. Det bliver lagt stemme til ham af Sebastian Jessen. What the fuck. Hele biografen kunne hører en ugle fra Langbordistan. Blå mænd er meget bedre end Julefrokosten. Den har i det mindste en handling. Læs min anmeldelse af Julefrokosten(It is a sin so many good actors in such a bad movie!)
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: