Tonen er let og nem at gå til i “Juno”. Der er i virkeligheden ikke så meget mere nyt under solen i denne film, men alligevel stråler den. Den er præget af en oprigtighed og fortællelyst, som bærer den. Den er intelligent, og den rammer en nerve. Og så er der heller ikke mere. Men det gør skam ikke noget, når det bliver gjort så charmerende og underholdende. Ligesom Juno selv er filmen rapkæftet, og det er herligt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 filmz-Bartholdy 16 år siden

#40: der er en ting jeg altid har spekuleret på. Når man kommer til at smide et Freudian Slip af sig, hvor meget er det så freudiansk, og hvor meget er det overhovedet et 'slip'? I dette tilfælde var det altså et meget, meget, meget ubevidst Slip, som forhåbentlig slet ikke var Freudian.

^____________^
Gravatar

#42 filmz-Annabel 16 år siden

#39 - Jeg kender det. Jeg har i øvrigt sådan en lyst til at gå ind på tegnebordet og fortælle dig, at jeg har mødt dig herinde, men...
Mens vi venter på trancendensen
Gravatar

#43 Winniepooh 16 år siden

Så Juno for anden gang i går aftes. Stadig en fantastisk dejlig film.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#44 The Flash 14 år siden

Det er en god hyggelig film, med godt skuespil, men handlingen i filmen er slet ikke noget nyt.

4/6

Skriv ny kommentar: