Tonen er let og nem at gå til i “Juno”. Der er i virkeligheden ikke så meget mere nyt under solen i denne film, men alligevel stråler den. Den er præget af en oprigtighed og fortællelyst, som bærer den. Den er intelligent, og den rammer en nerve. Og så er der heller ikke mere. Men det gør skam ikke noget, når det bliver gjort så charmerende og underholdende. Ligesom Juno selv er filmen rapkæftet, og det er herligt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 squee 16 år siden

#9
Enig...
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#12 filmz-XeoN 16 år siden

Den er da bestemt ikke overrated, da den skal vurderes på sine præmisser, og den rammer perfekt.

6/6
I might be skizofrenic, but i´m also Jesus.
Gravatar

#13 Winniepooh 16 år siden

Det var kærlighed ved første bif besøg.

Er slet ikke i tvivl om at andre film er større/bedre/ mere velskrevne osv. Men kærlighed behøver ikke være logisk. Så jeg ELSKER Juno!

You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#14 Winniepooh 16 år siden

Og så er den proppet fuld af fantastiske quotes, som den her:

Rollo: You better pay for that pee-stick when you're done with it. Don't think it's yours just because you marked it with your urine!
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#15 filmz-sjqlund 16 år siden

En overrated film imo.. Kan godt være nogle siger det er en 'feel good' film, men den havde slet ikke samme effekt på mig som "little miss sunshine". Blev nærmere irriteret over denne film.
Gravatar

#16 wimmie 16 år siden

En af mine nye yndlingsfilm :)
Skuespillet var fantastisk hele vejen igennem, Humoren genial, og jeg synes den undgår klicheerne hele vejen igennem.
Cody Diablo fortjente den Oscar, og jeg håber hun fortsætter på samme fantastiske måde.

5½/6

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17 filmz-Bruce 16 år siden

Er den kommet op i biografen?!?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18 JannikAnd 16 år siden

#17 - På fredag.
Gravatar

#19 filmz-Bruce 16 år siden

Aaah ok tak :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#20 JannikAnd 16 år siden

#19 - Ingen sved :) Blu-ray d. 15. april, i øvrigt.

Ud fra trailerne og omtalerne synes jeg, den virker svært irriterende og selvfed. Men jeg ender nok med at se den.

Skriv ny kommentar: