Tonen er let og nem at gå til i “Juno”. Der er i virkeligheden ikke så meget mere nyt under solen i denne film, men alligevel stråler den. Den er præget af en oprigtighed og fortællelyst, som bærer den. Den er intelligent, og den rammer en nerve. Og så er der heller ikke mere. Men det gør skam ikke noget, når det bliver gjort så charmerende og underholdende. Ligesom Juno selv er filmen rapkæftet, og det er herligt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 cansi 16 år siden

Det var en film jeg godt kunne lide, specielt Ellen Page, og håber også at hun hiver oscar hjem om små 24 timer, men at hollywoods ynglings anmeldere kalder den for 2007s bedste film er lige lidt for meget... Egentlig sjov at det er en eks-stripper som har skrevet.


5/6

Tror virkelig at Ellen Page har en stor fremtid foran sig, og hvor fantastisk var lige det soundtrack til filmen.
Gravatar

#2 filmz-vanilla 16 år siden

Det tror jeg også hun har, Juno er en god start :-).

5/6
Gravatar

#3 filmz-Is 16 år siden

En god og morsom film. Det var virkelig en fornøjelse at se Ellen Page, som viser at hun er en meget dygtig skuespiller -:)

5/6
Gravatar

#4 akerman 16 år siden

Udmærket film. Men ikke noget storslået synes jeg - bare en stille og rolig, hyggelig film.

4/6
Gravatar

#5 DarkLight 16 år siden

Ærligt talt den bedste af de oscarfilm jeg har set indtil nu. Kunne nemt forenes med den, og den har noget dejligt "Little Miss Sunshine" over sig.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 Skeloboy 16 år siden

#5
Ja, det har den nemlig(Little Miss Sunshine er dog lige en halv karakter bedre, IMO).

Men Juno er også en rigtig lækker lille film.
Gravatar

#7 gizmomis 16 år siden

Rigtig god, sjov og underfundig lille film.. og Ellen Page er rigtig god..
5/6
Gravatar

#8 Wrangque 16 år siden

Årets Feel-good movie. Årets Little Miss Sunshine. Jeg elsker den og jeg syntes bestemt ikke kun at det er Page der skinner.
Michael Cera som har en helt speciel skuepsil stil i alt hvad han laver og jeg elsker det.
Jason bateman som har mere i sig end bare comedy.
Jennifer Garner som her (syntes jeg) træder ud af "pretty girl atress" skyggen og forvandler sig til en rigtig god skuespiller. Scenen med hvilken farve de skal male på vægen er kanon!

5/6 her fra
Gravatar

#9 Mercadian 16 år siden

Overrated...
If practice makes perfect, but nobody is perfect, then why practice?
Gravatar

#10 Skeloboy 16 år siden

#9
God, klar og præcis formulering

Skriv ny kommentar: