Tonen er let og nem at gå til i “Juno”. Der er i virkeligheden ikke så meget mere nyt under solen i denne film, men alligevel stråler den. Den er præget af en oprigtighed og fortællelyst, som bærer den. Den er intelligent, og den rammer en nerve. Og så er der heller ikke mere. Men det gør skam ikke noget, når det bliver gjort så charmerende og underholdende. Ligesom Juno selv er filmen rapkæftet, og det er herligt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 30 Enig i at den er bedre end GS !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#32 CKY 16 år siden

#31
Meget bedre end Garden State hvis man spørger mig.. syntes at den her film er intet mindre end fantastisk...
Gravatar

#33 filmz-Bartholdy 16 år siden

Hvad skete der for at Michael Cera var hottere end alle fra O.C., X-Men og Brokeback Mountain tilsammen? Damn. Nu vil jeg også have tic-tacs.
Gravatar

#34 filmz-Jobler 16 år siden

Hvis det ikke var for det enormt irriterende publikum den tiltrækker, er det faktisk en fed..
Gravatar

#35 filmz-Bartholdy 16 år siden

#34; ja, det er lidt noget med at den er dyppet i Moldy Peaches og rullet i the Stooges, og det er jo skrækkeligt når indiepiger på 14 kommer og tror de har ret til at opdage og elske den slags gennem en mainstreamfilm. På den anden side... så er det godt nok et tarveligt kritikpunkt.
Gravatar

#36 filmz-Annabel 16 år siden

Hey du - Bartholdy! Mariedyekjær fra tegnebordet her! Din største fan, du ved (ved du det?) :)

Velkommen til (siger jeg, der egentlig ikke får skrevet så meget herinde - men jeg lurer en del).
Mens vi venter på trancendensen
Gravatar

#37 Winniepooh 16 år siden

# 33 gudskelov, så er jeg ikke den eneste.

Han er nuttet på en helt uforklarlig måde.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#38 mr gaijin 16 år siden

Jeg undrer mig over, hvorfor jeg ikke klædte mig sådan i gymnasiet :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#39 filmz-Bartholdy 16 år siden

#36: HEJ! Awesome, elsker når to universer mødes.

#37: Det er slet ikke uforklarligt, det er noget med at han ligner Oliver fra Fuglekrigen i Kanøfleskoven, og man bliver mindet om 1)sin første dramatiske filmoplevelse, 2)sin første forelskelse, 3)sin barndom, 4)klejner.

Gravatar

#40 mr gaijin 16 år siden

#39 Klejner? Jeg har slet ikke lyst til at vide, hvilke seksuelle undertoner der ligger i det udsagn.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: