Et citat fra filmens hovedperson lyder: ”Måske var scenen falsk, men følelsen var ægte.” Undertegnede er tilbøjelig til at indvende, at både scene og følelse i denne film er falske – men måske var intentionen ægte nok? Nogen bør så fortælle Ole Bornedal, at intentionen også gerne skulle matche det endelige resultat…

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 chuck 16 år siden

Overvejede at se den i biffen, det gør jeg ikke længere.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#2 filmz-kikuchiyo 16 år siden

Den skal jeg helt sikkert se eftersom der er en nøgen tøs med..
Gravatar

#3 Outbound Sith 16 år siden

#1 Jeg overvejer det stadig, men jeg er da blevet noget mere skeptisk i løbet af det sidste kvarters tid...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#4 filmz-Is 16 år siden

Ser den, den dag filmen bliver vist i fjernsynet...
Gravatar

#5 jessup 16 år siden

Filmen var åbenbart ikke "fin" nok for anmelderen.
This is just until June
Gravatar

#6 maniac 16 år siden

#5 Eller også var den bare ikke mere værd end 2 stjerner? Har du overvejet den mulighed? :)
Gravatar

#7 jessup 16 år siden

Nej, det er jeg nok ikke "fin" nok til :)
This is just until June
Gravatar

#8 chandler75 16 år siden

Har du læst anmeldelsen? Det lyder jo nærmere som om, at filmen forsøger at være for fin. Anmelderen roser jo netop fx. en film som Bornedals "Vikaren", men en af ankerne er, at "Kærlighed på film" er for pretentiøs.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#9 x marks the spot 16 år siden

Så den til forpremiere i aftes. Anmelderen må ha' haft en dårlig dag. Den er slet ikke så skidt endda. Overraskede mig ved at være anderledes end alle de kliché kærlighedsfilm, vi alle kender efterhånden. Alle skuespillere gør et rigtig godt stykke arbejde - specielt Lie Kaas, som man ikke helt ved, hvor man har ham. Ja, der er usædvanligt mange nøgne kroppe - komatose, døde og levende - en god galgenhumor og et par gode shock i starten.
Filmens force er netop, at den er helt nede på jorden og fortæller om hverdagsproblemer, som alle stort set kan relatere til.
Men undgå traileren, da den viser lidt for meget af den senere handling - selvom filmen godt kan være lidt forudsigelig.
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#10 filmz-Kragmose 16 år siden

Kunne ellers meget godt lide traileren.. skal nok se den en god gang alligevel :)

Skriv ny kommentar: