Et citat fra filmens hovedperson lyder: ”Måske var scenen falsk, men følelsen var ægte.” Undertegnede er tilbøjelig til at indvende, at både scene og følelse i denne film er falske – men måske var intentionen ægte nok? Nogen bør så fortælle Ole Bornedal, at intentionen også gerne skulle matche det endelige resultat…
#21 filmz-Bruce 17 år siden
#22 DarkLight 17 år siden
Jeg var meget lunken da jeg læste filmz anmeldelsen, men det ser ud til at de fleste andre steder roser filmen, så den skal da klart ses.
#23 Stiine 17 år siden
5/6
#24 Outbound Sith 17 år siden
Fox Mulder
#25 Zabriskie 17 år siden
Er det rigtigt? Det synes jeg ellers ikke han har givet meget udtryk for i de interviews jeg har set med ham.
#26 filmz-danielhansen 17 år siden
#27 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Personligt synes jeg nu også, at det er en fornøjelig film. Den er kun forvirrende, hvis man hører til blandt de stakler, som insisterer på at skabe mening og sammenhæng i alt. Det gør jeg ikke. Film kan heldigvis være så meget andet.
#28 Outbound Sith 17 år siden
Fox Mulder
#29 tranberg 17 år siden
Når resten af Danmarks aviser giver filmen mellem 4-6/6 stjerne, er det svært at tage denne anmeldelse seriøst, og det er en skam.
Enten har denne anmelder et personligt had til Bornedal, eller også har han bare fuldstændig misset pointen.
#30 maniac 17 år siden
Der kan man bare se. tror måske vi skulle overveje at lukke anmeldelses-sektionen ned så, og bare opsummere hvad de andre anmeldere i dk giver filmen af kritik.
"Enten har denne anmelder et personligt had til Bornedal, eller også har han bare fuldstændig misset pointen."
Eller også synes han bare ikke den var god?
Har selv set den, og synes nu heller ikke filmen er noget særligt.