Det eneste negative jeg egentlig har at sige om “Kill Bill” er, at der desværre er enkelte scener som virker en anelse overflødige. Jeg mener ærlig talt, at det var unødvendigt at dele filmen op i to dele. Personligt ville jeg bestemt ikke have noget imod at være vidne til Uma Thurman og co’s blodige og voldsomme udskejelser i 3 timer. Men filmen har trods alt en intelligent og veloplagt slutning (i modsætning til den vi så i årets anden “to-be-continued” film “Matrix Reloaded”) som får ventetiden mellem “Ringenes Herre” filmene til at føles som intet andet end et irriterende frikvarter. Morsom, nervepirrende, særdeles underholdende og endda en anelse skræmmende – “Kill Bill – Volume 1” er cinematisk dynamit.
Klik her for at læse mere om Quentin Tarantino i Ugens filmz.
#121 filmz-borgir 21 år siden
lyder fed
#122 Skobbolop 21 år siden
Frank Mills - Music Box Dancer
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#123 filmz-Mira 21 år siden
sej sej sej sej !!*fløjter*
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#124 dyg 21 år siden
Absolut überkühl film!
#125 filmz-Mira 21 år siden
#126 filmz-Kadann 21 år siden
#127 filmz-Mira 21 år siden
#128 dyg 21 år siden
Jeg har aldrig set så meget anime/manga/..., men i Kill Bill er det da alt for blæret.
#129 filmz-Mira 21 år siden
Den film havde simpelthen bare så mange elementer at man ikke ville kunne vide hvor man skulle begynde henne hvis man skulle fortælle om den...det er sådan en film hvor man hele tidne siger " og så var der også,,,og også...og der var også.." og bla bla...ohhh me like!!!
men på et tidspunkt i filmen var jeg dog ved at gå bananas:
SPOILER:
woo hoo sangen...dens virkning er i hvert fald total-at hun er så rolig mens de står og skråler samtidig med musikken stresser-total fed kontrast...men dammit den sang driver een til vanvid;)
#130 dyg 21 år siden
Hvorfor kan visse folk, der ikke kan lide filmen, ikke bare gå eller sove? Der sad en kvinde et par rækker bag mig, der absolut skulle brokke sig højlydt flere gange igennem filmen. Da filmen var færdig sagde hun så også: ej, den film var altså for dårlig...
Soundtracket bliver købt af mig i morgen, det er da for fedt.
Og Mira nu ved jeg, hvilken sang du snakkede om, da du nævnede Woo Hoo. Jeg var sikker på de sang Uh Uh, men der kan man bare se.