Der er næppe tvivl om at de to “Kill Bill” film ville have fungeret bedre som en enkelt 3-timers film, med alle de unødvendige plot-digressioner og sniksnak skåret væk. Det kunne have været en dynamisk og stramt fortalt fortælling skåret ind til benet, men i stedet har vi to separate film, som er alt andet end stramt skruet sammen over de samtlige 3 timer og 54 minutter. Og så lang tid kan hverken plottet eller karaktererne holde til.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 Sealer 20 år siden

Darklight jeg er også enig med dig. De sidst 45 min af filmen ville jeg bare have at den snart var færdig. men det var mest fordi at jeg troede min far vente på mig...hhe jeg skal også ind og se den igen
Gravatar

#62 dyg 20 år siden

[Eventuelle spoilere]
Jeg tilslutter mig helt klart McPeter, jeg synes at det rent action-mæssige antiklimax, der kom i slutningen var ret så fedt. Der hvor alle ventede et kæmpe-opgør, kom der en lille mere Tarantinosk scene.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#63 filmz-Dennis 20 år siden

#51 + #59

Jeg er meget enig med jer. Først syntes jeg at det var meget tydeligt at filmen er blevet forlænget for at kunne få 2 x gross i biograferne. Og den var træg og usammenhængende. Som Vassago siger fungere den bedst i sine enkelt scener. Jeg er helt vild med scenen med den gamle Alfons som Bill havde som surrogat far og Budds chef.
Jeg vil også give Darklight ret i at både mødes med datteren og det sidste opgør med Bill løber lidt ud i sandet.

PS.: Supermand historien er fuldstændig malplaceret og påtaget.
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#64 filmz-Bluhm 20 år siden

Superman tingen er megafeeeeeeeed!!!!!!!
Gravatar

#65 filmz-Randy Savage 20 år siden

ok, ham der gav flere point til Matrix 3 end Kill Bill har fået, må være den største amatør fra Filmz crew.
Gravatar

#66 filmz-Kadann 20 år siden

#65 -

Du har stadig ikke fanget, at en anmeldelse er en personlig mening, og at den mening måske kunne være en anden end din?
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#67 filmz-pherkel 20 år siden

#65 Hvad er det liiiige du snakker om? For det første er det to helt forskellige folk der har anmeldt filmene og for det andet har de fået lige meget her på siden? Hvad er det så problemet?
Gravatar

#68 Pissed_Squirrel 20 år siden

Alle har lov til at have deres mening og sådan skal det vel blive ved med at være? - Håber jeg da!

Jeg vil dertil sige at jeg syntes KB1 var underholdende nok til at se 1 gang, men jeg gider ikke se den igen, og den fik mig ikke til at vente på KB2

Jeg vil lige sige at jeg syntes ikke der er noget galt med Matrix filmene, ok Matrix er bedre en Maxtix- 2 og 3, men der med ikke sagt at de er dårlige - Jeg syntes stadig at det er helt igennem fede film

Af en eller anden grund føler jeg at jeg vil blive flamet nu :)
Gravatar

#69 nakalay 20 år siden

*rister et egern*
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#70 dyg 20 år siden

#68 - Næh ikke flamed, du har din mening, jeg har min mening, og så videre. Jeg synes Matrix 2 og 3 var ret så dårlige, og Kill Bill var suveræn fed. Som du selv siger, så er vi jo forskellige, og tak for det :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: