“Knowing” er og bliver en omgang gedigent nonsens. Og det er måske også for meget at forvente realisme, når man har med en film at gøre, hvor Cage spiller professor. Til trods for det besværede fortællende drive er der heldigvis for det meste nok fart på drengen til at de fleste vil kunne ignorere filmens filosofiske vrøvl. Som en anden metervare leverer “Knowing” i sidste ende det, som man kan forvente sig af en genrefilm fra thrillerskuffen, men absolut heller ikke mere.
#41 Lord Beef Jerky 15 år siden
#42 Patriarch 15 år siden
#43 PredatorX 15 år siden
Jeg synes filmen stank helt vildt. Havde pinlige effekter, og en dårlig udført historie. Hist og her nogle spændende ideér, men jeg synes på ingen måde at slutningen hang sammen med resten af filmen. Det virkere mere som to forskellige film klasket sammen. Nicholas Cage yder som altid en yderst patetisk præstation.
#44 Lord Beef Jerky 15 år siden
#45 PredatorX 15 år siden
Hvordan er patetisk positivt ladet? Måske jeg har en misforståelse af ordet?
Jeg vil give dig ret mht Adaptation og Leaving Las Vegas... Men når man er ringe 95% af tiden, så er det i min bog okay at generalisere:-D Han er så vidt jeg husker også okay i Amos & Andrew...
Jeg fandt personligt filmen helt utroværdig. Syntes første halvdel af filmen virkede fedt som en slags mystisk detektiv historie. Og jeg har ikke noget imod religiøse undertoner/overtoner, men når de bliver leveret på denne måde.. så.. tja.. jeg købte den bare ikke.
#46 Lord Beef Jerky 15 år siden
#47 Lord Beef Jerky 15 år siden
#48 PredatorX 15 år siden
Okay så var jeg ikke ved siden af, men troede ikke man brugte det til at beskrive følelser. Ja, man kan jo lære noget nyt hver dag:-D
#49 Patriarch 15 år siden
#50 PredatorX 15 år siden