“Knowing” er en ekstremt ujævn film, som keder i perioder, henrykker i andre og runder af med en årets mest besynderlige slutninger. Hvis filmen havde holdt sig inden for thrillergenrens rammer fra start til slut og havde droppet sine kontroversielle moralprædikener, havde den formentlig været markant bedre. Fans af instruktør Alex Proyas eller hovedrolleindehaver Nicolas Cage bør overveje at give den en chance, men alle andre bør opstøve en af de mange overlegne film, som d’herrer har begået tidligere hver for sig. Manglen på ekstramateriale gør ikke ligefrem skiven en fuldbyrdet investering værdig, men AV-præsentationen er næsten perfekt.
#1 filmz-Bruce 14 år siden
Film: 8/10
Video: 10/10
Audio: 10/10
#2 elwood 14 år siden
nogen gange mistænker jeg Roger Ebert for at påvirke dig 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Lord Beef Jerky 14 år siden
#4 evermind 14 år siden
Ellers vil jeg faktisk sige, at jeg er rigtig positivt overrasket over filmen, som jeg havde slemme forventninger til. Den skal afgjort anskaffes på et tidspunkt!
#5 filmz-Bruce 14 år siden
Jeg nyder Knowing og jeg håber, at mange vil blive nyreligiøse af at se den og millioner vil melde sig ind i anden dags adventisternes kirke og vente med sex til efter ægteskabet. Jeg har også hørt, at hvis man afspiller Knowing bagfra, så vil man høre Pave Paul Pius IIX på latin Live fra Rom!!!
;)
#6 Lord Beef Jerky 14 år siden
#7 elwood 14 år siden
billede 1
Alex Proyas's dosmerseddel
billede 2
Director aannndd action!... wait wait a minute hold on...
Director Mr. Cage, what what... what are you doing?
Mr. Cage I just thought it would be real cool to you know walk in slowmo open jacket style, you know like Steven Seagal.
Director look ehmm, how do I say this ehmm... you are not steven seagal and..
Mr. cage Avhhh come on, why can'tI walk in constant slowmotion in my movies, I mean jebus come on people!
billede 3
Director aannd roll tape... aanndd action!
Man Pull my finger, come on do it now... you know you want to
Director wait wait WHAT! Jebus man, Am I sourounded with Idiots?
billede 4
Director okay people here we go aannddd action!...... cut cut cut... Mr. cage what are you doing, why are you starring into the camera?
Mr. Cage I look so cool with this hair, oh yeah.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 filmz-Bruce 14 år siden
#9 Lord Beef Jerky 14 år siden
#10 filmz-Bruce 14 år siden