Jeg har det, som om det er mig, Gerard Butler har dolket i øjnene. At det er min mave, hans kæmpekniv graver i. “London has Fallen” er den værste actionfilm, jeg mindes at have set. Det puster til alt det værste i os. Frygt, vrede, racisme og sadismens forløsende hævn. Hvis vor tids ‘good guy’ ligner den sadistiske Secret Service-agent Banning, så er alt tabt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 silegnaV 8 år siden

silegnaV (38) skrev:
Det er bl.a. også derfor at man ofte vil kunne spotte dobbeltmorale, personlig mudderkast osv.

Geekalot (39) skrev:
#38 tror dælme du skal lære at læse

:]

Du misforstår, og bekræfter det egentligt bare. Det handler ikke om at have ret eller være forkert på den. Det kan ikke betale sig, at gå ind i en dialog med hinanden, da vi ikke er det samme sted. Igen, det er ikke for, at være snobbet osv. Der kommer bare intet konstruktivt eller spændende dialog ud af det :)
Gravatar

#42 Geekalot 8 år siden

Men lyder underligt at den kun får 1 stjerne med de 3 skuepsillere i den
Og hvad er der galt i den sætning ? Jeg har ikke set filmen så kan ikke sige det er forkert hvilket jeg heller ikke gør, siger det lyder mærkeligt. Det er altså ikke det samme som at sige andmelder er forkert på den, men nok mere at de skuespillere plejer at levere en god præstation. Så jeg forstår ikke lige hvad det er i mener der er galt med den sætning :)
Gravatar

#43 Silver666 7 år siden

Hold kæft hvor var den fed!
4 ud af 6 stjerner herfra
Gravatar

#44 Geekalot 7 år siden

#43 det var sarkasme du lige kom med der ikke ? :D

Skriv ny kommentar: