Jeg har det, som om det er mig, Gerard Butler har dolket i øjnene. At det er min mave, hans kæmpekniv graver i. “London has Fallen” er den værste actionfilm, jeg mindes at have set. Det puster til alt det værste i os. Frygt, vrede, racisme og sadismens forløsende hævn. Hvis vor tids ‘good guy’ ligner den sadistiske Secret Service-agent Banning, så er alt tabt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Geekalot 7 år siden

Det har du da tydeligt ikke, eller er der noget om det der med der er så meget kvinder ikke forstår hehe
Er et eller andet sted jeg mener der står noget med alle har ret til sin mening, man behøver bare ikke spille bedre videne en andre for man selv mener man har en god smag. Noget i den duer hvert fald :) Men det må du have misset så hehe
Gravatar

#32 Elvira39 7 år siden

Jeg ved godt du skrev, der skal være plads til alle eller noget i den stil og det respekterer jeg. Du skrev også sådan her og andre ting.

Geekalot (23) skrev:
bliver hakket ned at de der fransk elskende Bogart fanatikere.


Geekalot (21) skrev:
godt nok nogen af jer herinde der føler jeres film sans er lidt hævet over vores andres,


Derudover generaliserer jeg fra tidligere udtalelser du er kommet med og tager dig som gidsel og talsrør for de der klager hver gang en hjernedød actionfilm kritiseres for at være dårlig. At tage dig som gidsel er måske ikke i orden da du absolut ikke er den værste her på siden til dette. Jeg valgte faktisk bare dig fordi du virker til at nå med argumenter.
Gravatar

#33 Geekalot 7 år siden

#32 ja og det står jeg ved, du ser ikke os andre stå og rakke en irakisk/fransk/belgisk chokolade film til når de bliver anmeldt gør du ? Den slags film er vi jo en del der ikke gider at se, men derfor er der da ikke behov for vi skal til at svine de film eller de mennesker til der gør.
For os andre der kan lide hjerne død action, skal vi vel heller ikke svines til for vi kan lide dette ?
Tager hatten af for dem der gider at se den slags film jeg nævnte først, jeg har hverken lysten eller tålmodigheden til det.
Nu kan vi tage BvsS som et glimrende eksempel, det er ligsom med Bay at der er gået sport og hype i at svine den film og Snyder til. Det er fint man ikke kan lide den, men at man skal svine det til hver gang man har mulighed for det giver simpelthen ingen mening.
Og en film som i denne tråd her er omtalt, er jeg da helt sikker på det er en god film til en søndag, er også sikker på jeg aldrig kunne finde på at købe en biograf billet for at se den. Men det er stadig ikke det samme som det er det værste lort man kan se.
Man kan godt beskrive sin minimale lyst til at se en film på en ordentlig og god tone, og det er der nogle stykker herinde der er knap så gode til, om det er deres alder eller hvad det er der gør de har besvær med det, skal jeg ikke kunne sige. Men hvis vi fleste af os kan holde en ordentlig dialog, kan de også.
Ja engang imellem kan der kommer lidt overgang i en tråd :)
Gravatar

#34 Elvira39 7 år siden

Geekalot (33) skrev:
du ser ikke os andre stå og rakke en irakisk/fransk/belgisk chokolade film til når de bliver anmeldt gør du ?
Debatten drejede sig om at folk hidser sig op fordi en film som denne anmeldes dårligt. Det var det jeg snakkede om og ikke om hvorvidt du står og hyler op under mere originale og vigtige film. Klart du og andre ikke bruger tid på dette for så skulle i jo sætte jer ind i hvad der står om dem og det forventer jeg ikke der bruges tid på.
Gravatar

#35 Geekalot 7 år siden

#34 Pointen i alt det jeg har skrevet er, at man skal lade være med at hakke ned på alle andre for man selv mener man har en bedre film smag en andre, for det har man ikke. Man kan ikke sige den her film smag er den rigtige og den her er den forkerte. Du køre i rund kreds nu Elvira :)
Gravatar

#36 Elvira39 7 år siden



Geekalot (35) skrev:
#34 Pointen i alt det jeg har skrevet er, at man skal lade være med at hakke ned på alle andre for man selv mener man har en bedre film smag en andre, for det har man ikke.
Som at give andre skyld for at tude som du lige har gjort i en anden tråd;-)
Gravatar

#37 Geekalot 7 år siden

#36 Hvilken tråd er det jeg hyler i nu ? :) ikke nemt at finde ud af længere når du ikke skriver hvilken :)
Gravatar

#38 silegnaV 7 år siden

Stetso-G, Kisbye og Elvira39, det kan ikke betale sig at bruge energi og tid på det. "De" vil og kan ikke forstå - ikke ment arrogant eller snobbet, det er bare faktum. Det er bl.a. også derfor at man ofte vil kunne spotte dobbeltmorale, personlig mudderkast osv. Bare se #5,#6 og #7. Det interessante imo er dog, at #6 indikerer at der er et facit, hvilket er ofte set herinde. De får ondt i røven over, at anmeldere og brugere ikke deler samme begejstring for de film og genre, som dem selv, og går i selvforsvarsmode af åbenlyse grunde. "Vi" og "de" taler/skriver ikke fra samme plan, så derfor er det imo ikke umagen værd, da det ryger lige igennem.
Gravatar

#39 Geekalot 7 år siden

#38 tror dælme du skal lære at læse, hvor hentyder jeg til noget af det i post 6 ?
Og du har selvfølgelig ret vi andre er fuldstændigt forkert på den og du har ret btw :)
Gravatar

#40 Elvira39 7 år siden

Geekalot (39) skrev:
tror dælme du skal lære at læse
Pas nu på med hvad du skriver når du selv ikke har læst korrekt:-)



silegnaV (38) skrev:
Det interessante imo er dog, at #6 indikerer at der er et facit, hvilket er ofte set herinde.
Kodeord;-)



Geekalot (6) skrev:
Men lyder underligt at den kun får 1 stjerne med de 3 skuepsillere i den
Ledetråd:-P

Skriv ny kommentar: