Jeg har det, som om det er mig, Gerard Butler har dolket i øjnene. At det er min mave, hans kæmpekniv graver i. “London has Fallen” er den værste actionfilm, jeg mindes at have set. Det puster til alt det værste i os. Frygt, vrede, racisme og sadismens forløsende hævn. Hvis vor tids ‘good guy’ ligner den sadistiske Secret Service-agent Banning, så er alt tabt.
#31 Geekalot 8 år siden
Er et eller andet sted jeg mener der står noget med alle har ret til sin mening, man behøver bare ikke spille bedre videne en andre for man selv mener man har en god smag. Noget i den duer hvert fald :) Men det må du have misset så hehe
#32 Elvira39 8 år siden
Derudover generaliserer jeg fra tidligere udtalelser du er kommet med og tager dig som gidsel og talsrør for de der klager hver gang en hjernedød actionfilm kritiseres for at være dårlig. At tage dig som gidsel er måske ikke i orden da du absolut ikke er den værste her på siden til dette. Jeg valgte faktisk bare dig fordi du virker til at nå med argumenter.
#33 Geekalot 8 år siden
For os andre der kan lide hjerne død action, skal vi vel heller ikke svines til for vi kan lide dette ?
Tager hatten af for dem der gider at se den slags film jeg nævnte først, jeg har hverken lysten eller tålmodigheden til det.
Nu kan vi tage BvsS som et glimrende eksempel, det er ligsom med Bay at der er gået sport og hype i at svine den film og Snyder til. Det er fint man ikke kan lide den, men at man skal svine det til hver gang man har mulighed for det giver simpelthen ingen mening.
Og en film som i denne tråd her er omtalt, er jeg da helt sikker på det er en god film til en søndag, er også sikker på jeg aldrig kunne finde på at købe en biograf billet for at se den. Men det er stadig ikke det samme som det er det værste lort man kan se.
Man kan godt beskrive sin minimale lyst til at se en film på en ordentlig og god tone, og det er der nogle stykker herinde der er knap så gode til, om det er deres alder eller hvad det er der gør de har besvær med det, skal jeg ikke kunne sige. Men hvis vi fleste af os kan holde en ordentlig dialog, kan de også.
Ja engang imellem kan der kommer lidt overgang i en tråd :)
#34 Elvira39 8 år siden
#35 Geekalot 8 år siden
#36 Elvira39 8 år siden
Som at give andre skyld for at tude som du lige har gjort i en anden tråd;-)
#37 Geekalot 8 år siden
#38 silegnaV 8 år siden
#39 Geekalot 8 år siden
Og du har selvfølgelig ret vi andre er fuldstændigt forkert på den og du har ret btw :)
#40 Elvira39 8 år siden
Kodeord;-)
Ledetråd:-P