Jeg har det, som om det er mig, Gerard Butler har dolket i øjnene. At det er min mave, hans kæmpekniv graver i. “London has Fallen” er den værste actionfilm, jeg mindes at have set. Det puster til alt det værste i os. Frygt, vrede, racisme og sadismens forløsende hævn. Hvis vor tids ‘good guy’ ligner den sadistiske Secret Service-agent Banning, så er alt tabt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Silver666 7 år siden

I starten af din anmeldelse
'Men Butler stiller sig ikke tilfreds med et simpelt selvforsvarsmord. I stedet vrider han sin slagterkniv med sadistisk velbehag, mens han holder en telefon op til terroristens skrigende mund, så hans bror i den anden ende af linjen kan opfange alle de fine, lydlige nuancer af det uhyggelige dødshyl. Alt imens USA's præsident ser anerkendende til. Sådan hylder "London has Fallen" gang på gang vores laveste, mest ulækre impulser. Det er vist meningen, man skal juble over de retfærdiges hævn. Jeg havde nu mere lyst til at rejse mig og gå.'

Kan jeg med det samme se vi ikke kan lide den samme slags kontante action film.
Glæder mig til at se London Has Fallen
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

1 stjerne ? Butler, Eckhart, Freeman. Kan det lade sig gøre ? hehe
Gravatar

#3 David Munch 7 år siden

Jeg fandt "Olympus has Fallen" ganske god i sin tid, mens "White House Down" var noget makværk. Har altid undret mig over at folk generelt synes det var den anden vej rundt.

Jeg havde ikke forventet at "London has Fallen" ville være lige så god som forløberen, men 1/6 det havde jeg nu ikke set komme.. O_o
Gravatar

#4 TobiasLegendenVæverstedJensen 7 år siden

Taget i betragtning at Filmz.dk kun gav Superman: Man of Steel, 2 stjerner i sin tid. Så giver jeg desværre ikke meget for jeres film anmeldelser.

Jeres filmnyheder derimod. Dem giver jeg 6 stjerner :)
Gravatar

#5 keitel 7 år siden

Igen er der en fra kultur eliten der anmelder, 100 % at anmelderen er ikke gået efter kvaliteten i filmen og skuespillet, men at den efter hans mening ikke er pudse nusse rar over for terrorister, og den nok er for meget Trump Amerika over den, dette passer ikke anmelderen, og derfor skal den høvles ned.
Tror det er en fed action film, hverken mere eller mindre.
Gravatar

#6 Geekalot 7 år siden

Nu vil jeg ikke sige andmelder ikke har ret i det :) har ike set den endnu. Men lyder underligt at den kun får 1 stjerne med de 3 skuepsillere i den :) men alt kan lade sig gøre selvfølgelig
Gravatar

#7 Star Trek fever 7 år siden

keitel (5) skrev:
Igen er der en fra kultur eliten der anmelder, 100 % at anmelderen er ikke gået efter kvaliteten i filmen og skuespillet, men at den efter hans mening ikke er pudse nusse rar over for terrorister, og den nok er for meget Trump Amerika over den, dette passer ikke anmelderen, og derfor skal den høvles ned.
Tror det er en fed action film, hverken mere eller mindre.


Enig. Anmelderen er nok ked af at Butler ikke satte sig til at drikke kaffe med terroristen. For så at bekræfte denne i hvor synd det hele er for ham.
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#8 Moog 7 år siden

Jeg har meget svært ved at vurdere om denne anmeldelse blot er et indspark i diskussionen om terror, indvandring, racisme osv. hvor det er meget vigtigt for anmelderen at få klargjort sin holdning til det hele?

Det kunne også være et udtryk for en slags puritanisme og forargelse?

I hvert fald har sprogbruget gjort jeg ikke kan vurdere om filmen er god eller dårlig...
Gravatar

#9 Elvira39 7 år siden

Anmelderen har ret. Det er en film der taler til laveste fællesnævner og ikke engang særlig godt.
Gravatar

#10 danish99 7 år siden

Det er jo bare underholdning og ikke Oscar film.
Den er lige så god som den første
King

Skriv ny kommentar: