Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke blev helt så grebet af “Lost”, som jeg havde håbet. Jeg havde glædet mig enormt til at stifte bekendtskab med årets store Emmy-vinder, men den rystede mig ikke helt i min grundvold. Der er dog stadigvæk tale om velsmurt og afhængighedsdannende tv-underholdning, og samtidigt det bedste producer J. J. Abrams har leveret siden de tidlige sæsoner af “Alias”. Det borger meget godt for “Mission: Impossible 3”. Rygterne siger, at kvaliteten af seriens 2. sæson beklageligvis er dalende. Men jeg ser dog alligevel frem til endnu en gang at begive mig af sted til seriens mysteriøse ø.
Dvd’ens AV-præsentation er ganske enkelt fænomenal, og ekstramaterialet fungerer som et glimrende supplement. For fans er det her et must, og stort set alle andre serie-entusiaster bør bestemt også give “Lost” en chance. Boksen indeholder 25 afsnit og er relativt billig i forhold til andre tv-serier, så der er ganske god valuta for pengene.
#51 filmz-Bartman 18 år siden
Hold øje med tubinen!!! Lige inden den springer, ka du ik se noget der kommer "flyvende" ?
#52 The Insider 18 år siden
#53 wiseguy 18 år siden
#54 filmz-Bartman 18 år siden
Jeg ka ik se hvordan du får det til at ligne en trøje, men ja det er det..
#55 kasper0204 18 år siden
Er jeg helt gal på den?
#56 filmz-FraQ 18 år siden
#57 filmz-Bartman 18 år siden
Ja måske.. enten sprænger den lige med det samme eller lidt efter... for mig ser det ihvertfal ud som om at den sprænger lige som den kommer i kontakt med turbinen
#58 DarkLight 18 år siden
#59 filmz-Bartman 18 år siden
#60 DarkLight 18 år siden