Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke blev helt så grebet af “Lost”, som jeg havde håbet. Jeg havde glædet mig enormt til at stifte bekendtskab med årets store Emmy-vinder, men den rystede mig ikke helt i min grundvold. Der er dog stadigvæk tale om velsmurt og afhængighedsdannende tv-underholdning, og samtidigt det bedste producer J. J. Abrams har leveret siden de tidlige sæsoner af “Alias”. Det borger meget godt for “Mission: Impossible 3”. Rygterne siger, at kvaliteten af seriens 2. sæson beklageligvis er dalende. Men jeg ser dog alligevel frem til endnu en gang at begive mig af sted til seriens mysteriøse ø.

Dvd’ens AV-præsentation er ganske enkelt fænomenal, og ekstramaterialet fungerer som et glimrende supplement. For fans er det her et must, og stort set alle andre serie-entusiaster bør bestemt også give “Lost” en chance. Boksen indeholder 25 afsnit og er relativt billig i forhold til andre tv-serier, så der er ganske god valuta for pengene.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 filmz-Bartman 18 år siden

Hold øje med tubinen!!! Lige inden den springer, ka du ik se noget der kommer "flyvende" ?
Gravatar

#52 The Insider 18 år siden

#51, den der firkantede ting som ligner lidt en flyvende trøje/metalplade?
War. War never changes.
Gravatar

#53 wiseguy 18 år siden

#46 What the f... - det har jeg sku' ikke lagt mærke til???
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#54 filmz-Bartman 18 år siden

Jeg ka ik se hvordan du får det til at ligne en trøje, men ja det er det..
Gravatar

#55 kasper0204 18 år siden

#53 - Heller ikke mig :O

Altså, dem der har set det sidste afsnit af Sæson 1 burde da også vide hvad det er...! Der er sådan noget sort "røg", og ligner det der ikke meget godt noget sort røg ting? For så kan det jo være den mystiske ting der kommer svævende forbi...

Er jeg helt gal på den?
Gravatar

#56 filmz-FraQ 18 år siden

Jeg kan godt se den er lidt halv-transperant, men den flyver da fordi turbinen stadig kører eller ?
Gravatar

#57 filmz-Bartman 18 år siden

Ja måske.. enten sprænger den lige med det samme eller lidt efter... for mig ser det ihvertfal ud som om at den sprænger lige som den kommer i kontakt med turbinen
Gravatar

#58 DarkLight 18 år siden

Jeg stoler stadig ikke så meget på en animation fra nettet. Kan folk der har DVDen bekræfte at det ser sådan ud?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#59 filmz-Bartman 18 år siden

#58 Det har jeg ligesom bekræftede allerede i #46 og ka da også tilføje at det også er såen i det tv-rip jeg har!
Gravatar

#60 DarkLight 18 år siden

#59. Om vidste ikke det var dig der havde uploadet den. Det er før set at der at der er faket med et klip.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: