Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke blev helt så grebet af “Lost”, som jeg havde håbet. Jeg havde glædet mig enormt til at stifte bekendtskab med årets store Emmy-vinder, men den rystede mig ikke helt i min grundvold. Der er dog stadigvæk tale om velsmurt og afhængighedsdannende tv-underholdning, og samtidigt det bedste producer J. J. Abrams har leveret siden de tidlige sæsoner af “Alias”. Det borger meget godt for “Mission: Impossible 3”. Rygterne siger, at kvaliteten af seriens 2. sæson beklageligvis er dalende. Men jeg ser dog alligevel frem til endnu en gang at begive mig af sted til seriens mysteriøse ø.

Dvd’ens AV-præsentation er ganske enkelt fænomenal, og ekstramaterialet fungerer som et glimrende supplement. For fans er det her et must, og stort set alle andre serie-entusiaster bør bestemt også give “Lost” en chance. Boksen indeholder 25 afsnit og er relativt billig i forhold til andre tv-serier, så der er ganske god valuta for pengene.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 filmz-FraQ 18 år siden

WHAT?! Til dem der har set det nyeste afsnit af sæson 2, har jeg lige noget jeg vil snakke om:
I scenen hvor Kate og Sawyer er kommet ud fra bunkeren og Kate ser hesten for anden gang, så hold øje med noget ude til højre, når fokus er på hesten. Jeg var MEGET overrasket, for hva helvede er det ???
Gravatar

#42 DarkLight 18 år siden


En hånd.
Her
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#43 ks 18 år siden

Først:

#39 - What!? En-dimensionelle personer? Det er da præcis, hvad de ikke er. Tværtimod, seriens egentlig styrke er at have haft heldet og kreativiteten til at skabe et bredt spekrum af karakterer, der alle har deres gode sider og dårlige sider.

#41
Meget interessant, jeg bemærkede også godt nok ude til højre, men tænkte ikke rigtig over det før jeg så Dark-Light's billede. Gad vide hvad det mon er! Jeg glæder mig også rigtig meget til at se hvad fanden, der foregår med den computer.
Gravatar

#44 Slettet Bruger [391925303] 18 år siden

#40: Sikker på det kommer på tvdk til Januar? Jeg har nemlig skrevet med tvdk, og de siger de sender 2. sæson til Januar som du siger, men at det bliver på Kanal 5.
Gravatar

#45 kasper0204 18 år siden

#44 - Helt rigtigt!

De skfiter fra TvDanmark til Kanal 5... HERRE skod, for jeg kan ikke tage Kanal 5 :( Men jeg har også Lost Sæson 1 på Dvd, og jeg skal helt sikkert også ha 2eren...!
Gravatar

#46 filmz-Bartman 18 år siden

#41
Hvis du syns det er spooky så se det her.. fra det allerførste afsnit!..
Hold øje med turbinen... og det er ik noget der er lavt fake med.. det er også såen i afsnitet på dvd..

http://img471.imageshack.us/my.php?image=lostturbi...
Gravatar

#47 The Insider 18 år siden

#46, men det er jo så godt nok computergenereret...
War. War never changes.
Gravatar

#48 DarkLight 18 år siden

#47, og er derfor er det 100% meningen der skal være der. Så hvad er det?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#49 mini_jette 18 år siden

#46...
:O Jeg har lige set det afsnit og jeg synes godt nok der var noget.... Skummelt... Kan det passe der ikke er nogen der ved hvad det er?
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#50 filmz-FraQ 18 år siden

#46

Jeg kan altså ikke se noget skummelt ved det ??

Skriv ny kommentar: