Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke blev helt så grebet af “Lost”, som jeg havde håbet. Jeg havde glædet mig enormt til at stifte bekendtskab med årets store Emmy-vinder, men den rystede mig ikke helt i min grundvold. Der er dog stadigvæk tale om velsmurt og afhængighedsdannende tv-underholdning, og samtidigt det bedste producer J. J. Abrams har leveret siden de tidlige sæsoner af “Alias”. Det borger meget godt for “Mission: Impossible 3”. Rygterne siger, at kvaliteten af seriens 2. sæson beklageligvis er dalende. Men jeg ser dog alligevel frem til endnu en gang at begive mig af sted til seriens mysteriøse ø.

Dvd’ens AV-præsentation er ganske enkelt fænomenal, og ekstramaterialet fungerer som et glimrende supplement. For fans er det her et must, og stort set alle andre serie-entusiaster bør bestemt også give “Lost” en chance. Boksen indeholder 25 afsnit og er relativt billig i forhold til andre tv-serier, så der er ganske god valuta for pengene.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 inflector 18 år siden

Lyder som en serie jeg hellere lige må få kigget på.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#2 filmz-rupert giles 18 år siden

Jeg hører til dem, der IKKE synes at kvaliteten er dalet i sæson 2. Den er bare... anderledes. Og så alligevel ikke.

Hurrah for Lost.

Og så ville jeg i øvrigt være interesseret i at høre, hvad det er, der er direkte "uoriginalt" i sæson 1? Jeg kritiserer ikke anmeldelsen, men jeg er bare nysgerrig. For det er en glimrende og velskreven anmeldelse. Kunne bare godt tænke mig en uddybelse på det punkt. Hvem ved... måske er jeg enig uden at vide det?

Hurrah for Lost!!!

:-)
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#3 mimic 18 år siden

den er stadig god i 2 sæson, helt klart en jeg bliver ved med at følge, men ja kvaliten er noget delandede, 2 sæson i mange af afsnitne lugter meget af at nu har vi en succes serie så lad os trække tingene så længe så mulig
Gravatar

#4 weebs 18 år siden

Lost er en serie der er beregnet til at ses på ugenligt basis...og den skal ses sådan ellers vil man miste den der OMG-hvad-sker-der-i-næste-uge-jeg-kan-ikke-vente!!!!-følelse..
men derfor skal jeg da stadig ha skaffet mig den boks :)
bare ærgeligt at kæresten har givet mig forbud på at købe film her op til jul...
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#5 lagoni 18 år siden

Det er vist blevet nævnt et par gange før, men husk at TV Danmark genudsender Lost s1 fra i aften.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6 filt 18 år siden

#5, hvad tid?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#7 chandler75 18 år siden

21:35
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#8 blahblah 18 år siden

Jeg er uenig HighJacker, jeg tror sagtens den holderp å DvD.
Gravatar

#9 The Insider 18 år siden

#2, tak for rosen, og tak fordi du spørger :-) Når jeg snakker om, at serien på flere områder virker uoriginal, tænker jeg især på en del af personskildringerne. Mange af dem (og deres forskellige indbyrdes forhold) har særdeles klassiske træk. Og især hvad der er sket i mange af deres liv før ulykken er en smule oplagt - men producerne formår dog ofte at udnytte mange af genrens (ofte uundgåelige) konventioner effektivt og til fulde.
War. War never changes.
Gravatar

#10 filmz-Bartman 18 år siden

Rigtig fed serie.. jeg syns nu ik at det er blevet så meget anderledes i sæson 2
Jeg tror nu stadi det vil holde på dvd, for hvis man køber den dvd er chancen for at man har set det før meget stor, og så ved man jo godt hva der sker og så er der jo alligvel ik det cliffhanger moment!! :D
Har et spørgsmål, er der nogen forskel på r2 udgaven og r1 udgaven? mener med ekstra matriale?

Skriv ny kommentar: