Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke blev helt så grebet af “Lost”, som jeg havde håbet. Jeg havde glædet mig enormt til at stifte bekendtskab med årets store Emmy-vinder, men den rystede mig ikke helt i min grundvold. Der er dog stadigvæk tale om velsmurt og afhængighedsdannende tv-underholdning, og samtidigt det bedste producer J. J. Abrams har leveret siden de tidlige sæsoner af “Alias”. Det borger meget godt for “Mission: Impossible 3”. Rygterne siger, at kvaliteten af seriens 2. sæson beklageligvis er dalende. Men jeg ser dog alligevel frem til endnu en gang at begive mig af sted til seriens mysteriøse ø.
Dvd’ens AV-præsentation er ganske enkelt fænomenal, og ekstramaterialet fungerer som et glimrende supplement. For fans er det her et must, og stort set alle andre serie-entusiaster bør bestemt også give “Lost” en chance. Boksen indeholder 25 afsnit og er relativt billig i forhold til andre tv-serier, så der er ganske god valuta for pengene.
#71 filmz-Bruce 18 år siden
#71 Jeg er ikke skuffet, jeg er fucking pissed :) Må være en bibelbasker fra mormon bæltet, som er censor i år.
#72 JannikAnd 18 år siden
#73 filmz-Bruce 18 år siden
Min harme går iøvrigt ikke på de "usete" af slagsen. Er sikker på der er meget høj kvalitet imellem de nominerede. Men der er skuespillerpræstationer, som skriger til himlen af guds nåde i kvalitet. Og når stereotyper bliver tilgodeset, jeg må formode pga. popularitet alene, så kan de få Roger Eberts to tommelfingre op bagi.
#74 ks 18 år siden
#75 filmz-Bruce 18 år siden
#76 DarkLight 18 år siden
#77 The Insider 18 år siden
#78 filmz-Bruce 18 år siden
#79 filmz-Kadann 18 år siden
Enig.. Olmos er en gud på skærmen. :) Ligemeget hvor dårlig en produktion han er med i, driver hans talent altid ud af skærmen. :)
Jeg tror bare at vi kan blive enige om at amerikansk tv virkelig har oppet sig de sidste år og smider den ene gode serie på markedet efter den anden.. lad os håbe at dansk tv lærer noget af det.
#80 pulse83 18 år siden
Og lydsporet er særdeles skuffende taget dets potentiale i betragtning. Der er meget lidt surround-aktivitet og stort set ingen brug af LFE-kanalen. Det er et meget frontbaseret lydspor, men dog med god dynamik og front-panoreringer. Dialog'en er pletfri. 3½/6
Til gengæld er jeg fuldstændig enig med selve anmeldelsen af serien. 5/6. :)