Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke blev helt så grebet af “Lost”, som jeg havde håbet. Jeg havde glædet mig enormt til at stifte bekendtskab med årets store Emmy-vinder, men den rystede mig ikke helt i min grundvold. Der er dog stadigvæk tale om velsmurt og afhængighedsdannende tv-underholdning, og samtidigt det bedste producer J. J. Abrams har leveret siden de tidlige sæsoner af “Alias”. Det borger meget godt for “Mission: Impossible 3”. Rygterne siger, at kvaliteten af seriens 2. sæson beklageligvis er dalende. Men jeg ser dog alligevel frem til endnu en gang at begive mig af sted til seriens mysteriøse ø.

Dvd’ens AV-præsentation er ganske enkelt fænomenal, og ekstramaterialet fungerer som et glimrende supplement. For fans er det her et must, og stort set alle andre serie-entusiaster bør bestemt også give “Lost” en chance. Boksen indeholder 25 afsnit og er relativt billig i forhold til andre tv-serier, så der er ganske god valuta for pengene.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 kasper.jen 16 år siden

Virkelig vanadannende genial serie!! 6/6 ingen tvivl!
Gravatar

#82 Truntemus 16 år siden

Den fk 4 af mig. Synes det er en ganske fed serie med god stemning.
Gravatar

#83 Innocens 15 år siden

Hvornår ser vi en anmeldelse af sæson 2, 3 og 4 af LOST herinde på Filmz?
Supra Societatem Nemo
Gravatar

#84 The Insider 15 år siden

#83, de er desværre aldrig blevet stillet til rådighed af filmselskabet, så det bliver næppe foreløbigt.
War. War never changes.
Gravatar

#85 Innocens 15 år siden

Ærgeligt...
Supra Societatem Nemo
Gravatar

#86 Ericmase 11 år siden

Innocens (83) skrev:
Hvornår ser vi en anmeldelse af sæson 2, 3 og 4 af LOST herinde på Filmz?

Jeg tænker på hvornår vi får set en LOST sæson 1-6 Blu-ray anmeldelser ligesom The X Files dengang på DVD?
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: