“Man of Steel” sætter desværre ikke nye standarder for superheltefilmen, og den lever ikke engang helt op til de nuværende. Derfor er det svært ikke at være skuffet over filmen, hvis ambitionsniveau og potentiale er langt større, end den formår at leve op til. Det skal dog ikke afholde mig fra at anbefale filmen, der bestemt er underholdende og seværdig i perioder, og den 3. akt er et helt igennem vellykket forsøg på at overgå “The Avengers” i skildringen af en storbys destruktion. Men når engagementet i karaktererne og historien ikke er større, så ender selv den spektakulære afslutning med at fremstå en smule hul. Lad os krydse fingre for en mere helstøbt efterfølger!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#131 Slettet Bruger [531595212] 11 år siden

Driver (130) skrev:
For det er åbenbart sådan, man skal vurdere en film? :-S

Er det skrækkeligt unormalt at lytte til folk, der ved mere om et emne end en selv og så revurdere ens holdninger bagefter?
Gravatar

#132 Hr. Nielsen 11 år siden

Bruno (131) skrev:
Er det skrækkeligt unormalt at lytte til folk, der ved mere om et emne end en selv
Uhørt, du kunne jo risikere at blive klogere!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#133 Slettet Bruger [531595212] 11 år siden

Hr. Nielsen (132) skrev:
Uhørt, du kunne jo risikere at blive klogere!

Ah ja, det kan vi jo ikke risikere, så det må jeg hellere lade være med. :)
Gravatar

#134 wiseguy 11 år siden

1. halvdel af filmen er ok, men den ender desværre i det mest ligegyldige og røvkedelige actionhelvede, jeg længe har set! Øv!
3/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#135 El vez 11 år siden

Battleship var sgu bedre. Yohan strikes again!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#136 The Insider 11 år siden

#135, muhahahaaaaaa!
War. War never changes.
Gravatar

#137 Slettet Bruger [531595212] 11 år siden

El vez (135) skrev:
Battleship var sgu bedre. Yohan strikes again!

Så skulle du bare se Fast 6...!
Gravatar

#138 The Insider 11 år siden

Damn, de burde jo samle de to casts... Vin Diesel og Co. bekæmper rumvæsner i superhurtige speedbåde sammen med Rihanna og Co. fra "Battleship". Ville få "The Avengers" til at ligne en sammenslutning svæklinge!
War. War never changes.
Gravatar

#139 Slettet Bruger [531595212] 11 år siden

2 milliarder dollars tjent lige der!
Gravatar

#140 The Insider 11 år siden

Jeg vil gå så langt som at sige, at vi netop har fundet løsningen på recessionen.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: