“Man of Steel” sætter desværre ikke nye standarder for superheltefilmen, og den lever ikke engang helt op til de nuværende. Derfor er det svært ikke at være skuffet over filmen, hvis ambitionsniveau og potentiale er langt større, end den formår at leve op til. Det skal dog ikke afholde mig fra at anbefale filmen, der bestemt er underholdende og seværdig i perioder, og den 3. akt er et helt igennem vellykket forsøg på at overgå “The Avengers” i skildringen af en storbys destruktion. Men når engagementet i karaktererne og historien ikke er større, så ender selv den spektakulære afslutning med at fremstå en smule hul. Lad os krydse fingre for en mere helstøbt efterfølger!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#161 PredatorX 11 år siden

The Insider (160) skrev:
Nej, ikke endnu. Glæder mig! :-) Måske den kan forhindre denne sommer i at ende som den værste blockbuster-sæson i mands minde?

Jeg var personligt ret begejstret for den :D Jurassic Park møder Avatar-ish... Muligvis den flotteste effekt film meget længe. Den er lækkert designet, og foregår i en verden der virker troværdig. Den er ikke videre dybsindig, men den fungerer :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#162 The Insider 11 år siden

Feeeeeedt! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#163 Slettet Bruger [531595212] 11 år siden

PredatorX (161) skrev:
Den er ikke videre dybsindig

Taget traileren i betragtning, skal man vist også være ret blank, hvis man forventer en dybsindig film. :p
Gravatar

#164 PredatorX 11 år siden

Bruno (163) skrev:
Taget traileren i betragtning, skal man vist også være ret blank, hvis man forventer en dybsindig film. :p

Hehe det er sandt :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#165 Ericmase 11 år siden

PredatorX (161) skrev:
Jeg var personligt ret begejstret for den :D Jurassic Park møder Avatar-ish... Muligvis den flotteste effekt film meget længe. Den er lækkert designet, og foregår i en verden der virker troværdig. Den er ikke videre dybsindig, men den fungerer :)

Den ser total awesome ud. Især denne trailer hjælper meget på at man glæder sig:
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#166 Lars.dk 11 år siden

Lorte CGI, lorte historie = lorte film.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#167 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

PR ser elendig ud
Doctor Last Warning
Gravatar

#168 Ericmase 11 år siden

DocDoom (167) skrev:
PR ser elendig ud

Betyder det "Pacific Rim" eller...? :P
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#169 Alex- 11 år siden

Jeg vil alle dage hellere gense Man of Steel end Pacific Rim. Pacific Rim er klart den dårligste film jeg har set i år. Blandt de største minusser finder man bla. vildt opsatte scener, mange ligegyldige stereotypiske karaktere og halvtyndt plot.
Ikke at Man of Steel var meget bedre, men Pathetic Rim var bestemt ikke biografturen værd..
Gravatar

#170 SublimeKen 11 år siden

^^Enig

Skriv ny kommentar: