“Man of Steel” sætter desværre ikke nye standarder for superheltefilmen, og den lever ikke engang helt op til de nuværende. Derfor er det svært ikke at være skuffet over filmen, hvis ambitionsniveau og potentiale er langt større, end den formår at leve op til. Det skal dog ikke afholde mig fra at anbefale filmen, der bestemt er underholdende og seværdig i perioder, og den 3. akt er et helt igennem vellykket forsøg på at overgå “The Avengers” i skildringen af en storbys destruktion. Men når engagementet i karaktererne og historien ikke er større, så ender selv den spektakulære afslutning med at fremstå en smule hul. Lad os krydse fingre for en mere helstøbt efterfølger!
Skriv ny kommentar:
#151 Slettet Bruger [531595212] 11 år siden
Jo tak, jeg giver Donners film et ekstra kig, når jeg får taget mig sammen til at købe dem på dvd eller blu-ray, jeg vil bare gerne have fat i extended edition af den første og The Donner Cut af toeren. :)
#152 Kviesgaard 11 år siden
Jeg købte for nogle år siden extended edition ( tror jeg ) af Superman I + II i FONA inde på strøget. II'eren havde både origanal udgaven og Donner udgaven og der er en vis forskel på hvilken version man ser.
#153 Giraffen 11 år siden
Kompetent men kedelig.
3/6
#154 filmkorn.dk 11 år siden
#155 PredatorX 11 år siden
#156 PredatorX 11 år siden
+1
#157 PredatorX 11 år siden
#158 The Insider 11 år siden
#159 PredatorX 11 år siden
Desværre ja :/ Hvis ikke den værste, så i hvert fald den mest ligegyldige...
Har du set Pacific Rim?
#160 The Insider 11 år siden