Hvis “Man of Steel” ikke er årets værste film, så er den i hvert fald årets største skuffelse – en overfladisk, følelseskold stiløvelse, der tager en stor stak talentfulde skuespillere og drukner dem i slørede computereffekter. Personligt kunne jeg ikke være mere fløjtende ligeglad med den kommende “Batman vs. Superman”, når nu det er det samme filmhold, som står bag. Til gengæld glæder jeg mig enormt til det næste “Superman”-reboot. Fans af “Man of Steel” kan dog glæde sig over, at billedsiden ser næsten fejlfri ud i HD, at lydsporet er et af årets allerbedste, og at ekstramaterialet er seværdigt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 batman291 10 år siden

Ispep (7) skrev:
Jeg synes ikke den er decideret dårlig - blot ufattelig middelmådig og derfor en skuffende affære. Men det var The Wolverine også, så jeg synes de to mest spændende superhelte film i 2013 har desværre været yderst skuffende. Lad os da håbe på et bedre 2014.


Nej, håbløs ringe! Jeg følte mig rent faktisk så meget til grin da jeg sad i bio´en, at jeg overvejde at fakturerer biografen for svie og smerte.
Gravatar

#22 The Insider 10 år siden

#17, Måske også en fejl fra Filmz side at vælge manden der har hentydet til "Man of Steel" som "Man of Shit" flere gange her på filmz, til at anmelde en film han allerede vidste han ville hade...

Ja, og det sagde jeg selvfølgelig kun, efter jeg havde set filmen i biffen :-) Det ville da være en skam og kedeligt, hvis man kun måtte lufte sin mening, hvis man var vild med en film :-)
War. War never changes.
Gravatar

#23 Batsy 10 år siden

elwood (19) skrev:
Det sjovt for Batman ville ikke ha noget mod og være upopulær, ved og gå mod en anden, tror faktisk er direkte qoute omkring det og være i stand til og være noget forhadt:)


Så sandt så sandt!

You either die a hero, or you live long enough to see yourself become the villain." I can do those things, because I'm not a hero, not like Dent. I killed those people, that's what I can be. Tror vidst det var sådan replikken lød?

Men han er jo kun whatever gotham needs me to be jo, og lige nu så er batman/Ben affleck rimlig ude i kulden, og det vel godt på en måde så for folk ingen forventinger og måske bliver de overrasket positivt men jeg er skeptisk, men håber.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#24 Maroti 10 år siden

#22

Ok, jeg havde bare indtrykket af at man så filmen IGEN når man anmeldte en Blu-Ray/DVD udgivelse - Ligegyldigt om man så havde set den i bio eller ej..

Min fejl ;)
Gravatar

#25 The Insider 10 år siden

#24, det gør man selvfølgelig også :-)
War. War never changes.
Gravatar

#26 wiseguy 10 år siden

Er delvis enig med Johan. Var egentlig fornuftigt underholdt under filmens første halvdel og var ganske godt tilfreds med hele forhistorien. Det hele smadres dog til sidst i et total ligegyldigt action helvede, hvor jeg bare sad og ventede på at filmen skulle slutte!

Helt klart en af de største skuffelser for mig i 2013!

3/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#27 Maroti 10 år siden

# 25
Så var min pointe bare at det måske var mærkeligt at du fik opgave hvis du allerede hadet filmen... Jeg siger ikke at i skulle have valgt den samme som lavede bioanmeldelsen, da det altid er spændende med forskellige synsvinkler. Nu ved jeg ikke hvor mange der anmelder blu-rays på redaktionen, men så kunne man måske have valgt en person der endnu ikke havde set filmen.. :)

Men ok, hver sin holdning, right? :D

Filmz er stadig mit yndlings filmsite, selvom du disser min dyrebare "Man of Steel"! :D
Gravatar

#28 elwood 10 år siden

Tornado scenen, det var den som for. Alvor ødelagde det for mig, jeg ved hvad de prøver på med scenen, men det som man ser, modsiger bare enhver af tingene.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#29 The Insider 10 år siden

#27, Så var min pointe bare at det måske var mærkeligt at du fik opgave hvis du allerede hadet filmen...

Jeg er ikke enig med argumentet :-) Ofte anmelder man en film på Blu-ray eller dvd, som man allerede har set i biografen. Og man kan lige så vel være interesseret i at anmelde en film, man var begejstret for, som én, man ikke just faldt pladask for :-)

Nu ved jeg ikke hvor mange der anmelder blu-rays på redaktionen, men så kunne man måske have valgt en person der endnu ikke havde set filmen.. :)

Der er pudsigt nok mig og Andreas, der netop anmeldte den i biografen :-) Men hvis man havde valgt en tredje person, er der selvfølgelig heller ikke nogen garanti for, at han/hun ikke havde haft det på nøjagtig samme måde :-) Tjek i øvrigt PM.
War. War never changes.
Gravatar

#30 The Insider 10 år siden

#28, yeah, fungerede slet heller ikke for mig!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: