Enkelte sjove replikker får en til at smile undervejs, og effekterne er som sagt fine det meste af tiden, men heller ikke mere. Derfor sniger filmen sig også kun lige akkurat op på en middelkarakter. På grund af den alt for store fokus på CGI fremfor historien samt instruktøren Rob Cohens halvhjertede personinstruktion virker “Mumien: Drage-kejserens grav” både tandløs, dum og på grænsen til det kedelige i forhold til dens forgængere. Tilbage er der bare at håbe, at alle involverede finder på noget bedre at bruge deres tid til, så vi forhåbentlig slipper for “Mumien: Tollundmanden vender tilbage”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 kisame 12 år siden

1,eren var rigtig god og underholdende og ser den stadig til tider. kunne godt lide ham der benni som var noget utilregnelig og ikke til at stole på. som der hele vejen igennem gik på den stærkeste side. syndt at han skulle dø i 1,eren.

2,eren, synes jeg ikke var lige så god som 1,eren og 3,eren. men ikke dårlig og man var stadig underholdt.



3,eren den var godt lavet og effekterne til filmen var flotte. var inden og se den i biografen, da den gik.
Gravatar

#32 Richard Burton 12 år siden

Har stadig ikke tilgivet mig selv, at have brugt tid på at anmelde denne engang :( Burde være dansk retsskrivnings definition af ordet tidsspilde. Nu gjorde jeg det igen :(
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!

Skriv ny kommentar: