Enkelte sjove replikker får en til at smile undervejs, og effekterne er som sagt fine det meste af tiden, men heller ikke mere. Derfor sniger filmen sig også kun lige akkurat op på en middelkarakter. På grund af den alt for store fokus på CGI fremfor historien samt instruktøren Rob Cohens halvhjertede personinstruktion virker “Mumien: Drage-kejserens grav” både tandløs, dum og på grænsen til det kedelige i forhold til dens forgængere. Tilbage er der bare at håbe, at alle involverede finder på noget bedre at bruge deres tid til, så vi forhåbentlig slipper for “Mumien: Tollundmanden vender tilbage”.
#1 Slettet Bruger [227015430] 16 år siden
9 % på rottentomatoes...
AvAv
#2 fatcat 16 år siden
Nå - lige meget hvad, jeg skal se den - var glad for de to foregående... glimrende popcorn underholdning
#3 elwood 16 år siden
Jeg er ret vild med Brendan Fraser så jeg regner da med jeg skal se den her også.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 Morpheus 16 år siden
#5 Slettet Bruger [227015430] 16 år siden
Jeg kan ikke bestemme mig for, om jeg skal se filmen; jeg kunne faktisk ret godt lide de to første, men jeg kan generelt ikke fordrage Brendan Fraser (han irriterer mig bare), og det var klart Rachel Weisz, som var det bedste element i dem for mit vedkommende.
#6 filmz-DocDoom 16 år siden
Berlingske 5/6
EB 2/6
#7 PredatorX 16 år siden
1'eren er sådan okay i en snævner vending. 2'eren er retarderet. Men alligevel syntes jeg traileren her lagde op til ok underholdning, så havde så småt begyndt at glæde mig. Også selvom jeg virkeligt hader Fraser og hans latterlige squeeky voice. Tjaaa... denne anmeldelse giver mig ikke ligefrem et sku i retningen af biografen.
#8 filmz-eyesad 16 år siden
#9 nygaardpetersen 16 år siden
#10 MOVIE1000 16 år siden