“Pans labyrint” er en af årtiets mest opfindsomme og forbløffende film. Guillermo del Toro har igennem hele karrieren produceret visuelt og auditivt sprudlende spillefilm, men for første gang har han lavet en film, hvor historien er helt på højde med den sensationelle æstetik. AV-præsentationen på denne 2-disc udgivelse er god, og der en masse informativt ekstramateriale. Hvis du i stedet vælger at gå efter den magrere og billigere 1-disc udgivelse, så træk da ét enkelt point fra den endelige vurdering. Men uanset hvilken udgave, du helst ser stå hjemme på hylden, så bør du under alle omstændigheder investere i dette brillante mesterværk.
#1 filmz-Angel Eyes 17 år siden
...men er del Toros kommentarspor virkelig ikke med på denne danske 2-disc udgivelse? Det er ellers rigtig godt og oplysende - ligesom det er en skam at man åbenbart går glip af The Guardians video-interview med instruktøren, som er guld værd!
#2 The Insider 17 år siden
#3 filmz-10-bit 17 år siden
Ellers synes jeg dog stadig den var god, og efter min mening skulle den have vundet for bedste udenlandske film (fald næsten i søvn i biografen til de andres liv)
Sad og så den her film med 2 venner som dog ikke var særlig positive overfor filmen, de fandt den urealistisk, fair nok tænkte jeg men nu var det jo også en eventyr film, synes bare det var sjovt det skulle komme fra 2 fyre der er sikre på at film som saw og hostel godt kunne ske i virkeligheden og at alt i Texas chainsaw massacre var taget fra virkligheden :P
men all in all 5/6 her fra, skal lige se den igen og se om den kan komme op på 6/6 hehe :D
#4 filmz-Angel Eyes 17 år siden
#5 The Insider 17 år siden
#6 MTK 17 år siden
#7 filmz-Kadann 17 år siden
Den franske ligefrem? Den har ikke andet end franske tekster, vel?
#8 filmz-sjqlund 17 år siden
Det er dejligt at se en lidt anderledes film i ny og næ, og man bliver på intet tidspunkt træt af den.
#9 The Insider 17 år siden
#10 mar16 17 år siden