“The Phantom of the Opera” er et godt eksempel på hvor veludført, en musical filmatisering kan være. Den er en ekstravagant opvisning i fremragende udførsel. De visuelle og musikalske udtryk smelter sammen i skøn forening.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Herrguth 19 år siden

Jeg så Lion King i London... Det var en hel vild oplevelse. Nok den bedste teater-oplevelse jeg har haft, og nogensinde vil få.
Den var rigtig god og flot.
6/6...

#40 jeg skulle også have set Stomp i London, men valgte Lion King i sidste øjeblik. Jeg er også rytme-nørd... (Det skal man vel være som musik-lærer!)
Gravatar

#42 Kalle Ferm 19 år siden

Leicester Square - selvfølgelig...
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#43 elwood 19 år siden

ok takker, det vil jeg huske, vi kommer derned fredag nat, så det vidst begrænset hvad vi lige når den dag hehe, men så har vi hele lørdag og søndag, så jeg krydser fingre for vi finder noget. Leicester Square det er hermed noteret 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44 Kalle Ferm 19 år siden

Der ligger også en hulens masse biografer lige der... ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

#45 19 år siden

# 44. Jep. Det var i Odeon på Leicester Square at vi så Phantom.

super lækker biograf.
Gravatar

#46 filmz-aida 19 år siden

Fantastisk flot film... Man får et kæmpe sus fra musikken og dramaet i den...
Gravatar

#47 filmz-kattetøz 19 år siden

det er en af de hidtids mest vidunderlige film der er lavet og nå man tenger på at det opringilt var et tetaerstykke har de sku REMT PLÆT!!!
Gravatar

#48 SteeN! 19 år siden

Uha, havde slet ikke i mine vildeste forventninger noget positivt kritik om denne film.. Jeg troede det var en fiasko, læste denne anmeldelse - og blev rimelig tændt på at skulle se denne film, gik ind på dvs. andre film-anmeldelser sider og læste mere om filmen, så nogle flere billeder og nu har jeg besluttet mig.. Den her film skal jeg sku se! :D Der kan man bare se, overraskelse.. (jeg troede inden at det var en Moulin Rouge 2.) Som jeg ikke fant som en fed oplevelse!
"Ja ja - du flyver og hvad så?"
Gravatar

#49 cyberzed 19 år siden

Jeg er meget glad for at jeg gik ind og så den. Jeg har selv sunget en del gennem tiden og synes det her er pragtfuldt, som Mozarts Requiem hvor nogen af stykkerne vender tilbage med twists er det flot med de samme temaer der skifter stemning. Dog! jeg gav den 5/6, og det er kun fordi jeg med ren musisk baggrund sidder og lægger mærke til at deres læber ikke altid passer til den virituose fremstilling (hvis man kan sige det sådan) hvis man ikke har 112% styr på alle detaljer kan man ikke få 6/6 hos mig...det er vel også begrænset hvor mange der har fået 13 i fysik/kemi i folkeskolen for at sige der finde syre og baser.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#50 filmz-irréversible 19 år siden

Til #49: Ja, giver dig ret, der var et par smuttere i læberne, men på dét område kan jeg tilgive den - når man skal dubbe over to timers sang, VIL der ske smuttere. Det er nemmere at mime til musik, der er indspillet, men her stod de virkelig og sang på settet og indspillede BAGEFTER sangen OVENPÅ filmoptagelsen. Det er lidt sværere at stå og synge efter sine egne mundbevægelser end at stå og mime til en cd, som man har memoreret...

Skriv ny kommentar: