“The Phantom of the Opera” er et godt eksempel på hvor veludført, en musical filmatisering kan være. Den er en ekstravagant opvisning i fremragende udførsel. De visuelle og musikalske udtryk smelter sammen i skøn forening.
Skriv ny kommentar:
“The Phantom of the Opera” er et godt eksempel på hvor veludført, en musical filmatisering kan være. Den er en ekstravagant opvisning i fremragende udførsel. De visuelle og musikalske udtryk smelter sammen i skøn forening.
Skriv ny kommentar:
#51 lasse78 19 år siden
Jeg fandt det lidt sjusket og især på et tidspunkt da Christine sang og playback vocalen sang noget med stor mund articulation og hendes mund knapt nok bevægede sig.
Men stadig, wow en film og jeg ELSKER musicals. Men næste gang skal de sku ha styr på syncen.
#52 gi-jones 19 år siden
#53 cyberzed 19 år siden
Er også kommet til at elske musicals, skal ind og se Cabaret på onsdag her i Holstebro
#54 lasse78 19 år siden
#52 Du har ret.
#55 cyberzed 19 år siden
#56 filmz-vassago 19 år siden
#57 lasse78 19 år siden
#55 Jeg er 100% sikker på at vocal og orkester er blevet indspiller hver for sig og man ville sagtens kunne klippe og klister alt det man ville med vocalen. De ville endda kunne få hende til at lyde som Mickey Mouse hvis de ville ;)
#58 cyberzed 19 år siden
#59 gi-jones 19 år siden
#60 elwood 19 år siden
http://www.chittythemusical.co.uk
Så jeg blev ikke skuffet, så må jeg bare se phantom en anden gang jeg kommer derover.
Btw fik handlet lidt paperbacks udgaver af bøger, Bourne trilogien, og band of brothers, så det var sku ikke hel så ringe end da for 270 kr. alt i alt, synes jeg.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"