“Pirates of the Caribbean” er indbegrebet af effektiv popcornsunderholdning, hverken mere eller mindre. I modsætning til mange andre nyere eventyrfilm, lykkes det her at sætte et interessant spin på en ellers gennemtærsket genre. Johnny Depp og Geoffrey Rush styrer løjerne med hårde hænder, og der er tilstrækkeligt med øjeguf for både drenge og piger i skikkelse af Orlando Bloom og Kiera Knightly. Hvad filmen med andre ord mangler af indhold har den i starpower og ikke mindst Bruckheimer, der er synonym med Hollywood-excess. Hans medvirken bør ses som en garanti for at de tekniske løjer er i top.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 chandler75 20 år siden

# 59 Det er slet ikke slemt her på newz.dk...

Jeg går ud fra du mener filmz.dk...?

Men tak da :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#62 filmz-Plimmer 20 år siden

#61

Heh, det kan du godt have ret i. :)
Famous last words: What duck?
Gravatar

#63 SpielbergFreak 20 år siden

Jeg var inde og se Pirates of the Ca.... igår, det var edermandme go` underholdning. Fedt eventyr! Johnny Depp er fantastisk som halv tosset pirat (var det bare mig eller virkede han ikke lidt homo - det gør jo ikke noget)

Dem der ikke har set den---- SE DEN!!!
Gravatar

#64 Ivse 20 år siden

Jeps - jeg var også inde og se den i lørdags og vil også anbefale den! Den har simpelthen det hele uden at det tipper over til det groteske.
En film er først dårlig, efter du har set den!
Gravatar

#65 filmz-Wacker 20 år siden

så den også i lørdags og fee film
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#66 Kram 20 år siden

Vidunderlig film, Johnny Depp er utrolig som altid :)

Har ikke nogen videre analyse, synes at filmen faldt i god jord hele vejen, måske den nogle steder virkede lidt for lang, nogle scener kunne vi godt have været foruden.

5 rom flasker ud af 6.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#67 The Insider 20 år siden

Er jeg den eneste person i verden, som ikke rigtig brød sig om den? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#68 filmz-Wacker 20 år siden

ja, åbenbart
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#69 Skobbolop 20 år siden

Jeg synes nu heller ikke den var specielt vild.. og uden Johnny Depp ville jeg SLET ikke have brudt mig om den... men han hæver altså den film en del!..
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#70 SpielbergFreak 20 år siden

#67 og #69

Johnny D er for vild, men hvad med Geoffrey Rush?? Han var da også genial som den uærlige Babossa, han var fed til rollen!

Jonathan Pryce var også go` som den forfinede Guvernør (how the hell do you spell that???)

Bare min mening, men det er jo nu engang en smagssag, så der er ikke fordi I er nogle utaknemlige fjolser (lidt måske) (-: DET ER GAS!!!

Skriv ny kommentar: