Jeg befinder mig i lidt af et dilemma, her hvor jeg skal vurdere denne DVD. Jeg var øjensynlig en af de få, som ikke syntes, at “Pirates of the Caribbean” var en fænomenal eventyrfilm. Men der er her unægtelig tale om en særdeles gennemført og velproduceret DVD-udgivelse, som alle de mange, der nød “Pirates of the Caribbean” i biograferne, vil elske. Udgivelsen indeholder tonsvis af lækkert ekstramateriale, og AV præsentationen er særdeles imponerende, så sæt roligt alle sejlene til og køb DVD’en, hvis du er bare er en lille smule interesseret i filmen eller dens tilblivelse.
#61 McPeter 20 år siden
Jeg har netop lige set filmen for første gang, og jeg synes at Johnny Depp leverede en fremragende og vanvittig morsom skuespillerpræstation, men de andre var altså ikke rigtig noget at råbe hurra for. Det er selvfølgelig måske også lidt svært for alle at levere en god præstation når en rilms replikker hovedsageligt består af kække one-liners og 'pirathumor'... :-)
Derudover synes jeg at filmen var flot nok lavet, men historien var lidt søgt: Først jagter vi en guldmønt, så finder vi den og bringer den tilbage til en ø.....men vi har ikke rigtigt vist alle vores effekter, så vi stjæler den lige igen, jager den igen, bringer den tilbage til øen og SÅ kan vi få vores kæmpe finale. For min skyld kunne de godt have undladt den ene runde af 'lad os finde guldmønten'... :-)
Jeg synes ikke Insider har gjort et dårligt stykke arbejde. Efter at have set filmen selv, må jeg indrømme at jeg faktisk er enig i de fleste af punkterne han nævner - for mig har den anmeldelse faktisk ramt meget godt plet... jeg syntes endda også at musikken var distraherende fordi den mindede mig meget om anden film-musik - ikke blot fra gladiator.
Havde godt nok læst hans anmeldelse før jeg så filmen, men blev da nødt til lige at kigge på varerne selv - det kunne jo være at jeg fandt den ligeså fantastisk som jeg har hørt mange fortælle om den.
Nogle ville måske sige at en 2/6-bedømmelse er lige hårdt nok, men når jeg tænker over det tror jeg aldrig det bliver en DVD jeg anskaffer mig (skal nok gi en øl den dag jeg gør!) :-) Skal dog nok se den igen en gang, men det bliver vidst ikke lige foreløbigt. Og når jeg tænker over det passer en 2/6-bedømmelse vel egentligt meget godt på det forhold til filmen.
#62 MuManden 20 år siden
Men en ting jeg stadigvæk ikke forstår, det er hvorfor man gider at købe filmen og andmelde den, når man HAR se den i biffen og syntes den ikke var seværdig der???
Det er nok bare mit lille tykke grødhoved, der ikke kan forstå det. Kald mig bare DUM!!! :-)
#63 filmz-Kadann 20 år siden
Mit gæt ville være, at ligesom bif-turene, så bliver DVD'erne givet gratis ud, eller måske endda udlånt til anmelderne.
#64 filmz-fRiDa 20 år siden
#65 Morbid 20 år siden
1.5 / 6 herfra (hvis man kan give det)
#66 filmz-Asta 20 år siden
#67 Corgan 20 år siden
#68 The Insider 20 år siden
#69 Corgan 20 år siden
Thanks...
Er der nogen løsning på problemet?
#70 filmz-vinzenzo 20 år siden
Til jer der ikke har set den; Køb dvd'en, den har en utrolig god historie og er sjov :)