Jeg befinder mig i lidt af et dilemma, her hvor jeg skal vurdere denne DVD. Jeg var øjensynlig en af de få, som ikke syntes, at “Pirates of the Caribbean” var en fænomenal eventyrfilm. Men der er her unægtelig tale om en særdeles gennemført og velproduceret DVD-udgivelse, som alle de mange, der nød “Pirates of the Caribbean” i biograferne, vil elske. Udgivelsen indeholder tonsvis af lækkert ekstramateriale, og AV præsentationen er særdeles imponerende, så sæt roligt alle sejlene til og køb DVD’en, hvis du er bare er en lille smule interesseret i filmen eller dens tilblivelse.
#1 El vez 20 år siden
Hvad er egentlig definitionen på "edge enhancement", kan du hjælpe lidt der, Insider eller andre ?
#2 MuManden 20 år siden
#3 filmz-Kadann 20 år siden
Selvom han ikke kan lide filmen, så kan han jo stadig godt anmelde DVD'en.. det ændrer jo ikke på bedømmelsen af billede, lyd og tekniske specs.
#4 chandler75 20 år siden
Bio-versionen er allerede blevet anmeldt.
#5 The Insider 20 år siden
#2, fordi vi alle har hver vores mening og alle har lov til (og interesse i) at udtrykke denne - uanset om den enkelte journalist finder filmen værende god eller dårlig. Ville det ikke også være kedeligt, hvis samtlige film i alle anmeldelserne på hele websiden blev rost til skyerne?
#6 El vez 20 år siden
#5 Ja ok så er jeg med.. Sikkert det samme man så på dårlige divx film og lignende..
#7 MuManden 20 år siden
#8 filmz-kant 20 år siden
Vildt!
-------------------
#9 Oksen 20 år siden
#10 Bardoboy 20 år siden