Jeg befinder mig i lidt af et dilemma, her hvor jeg skal vurdere denne DVD. Jeg var øjensynlig en af de få, som ikke syntes, at “Pirates of the Caribbean” var en fænomenal eventyrfilm. Men der er her unægtelig tale om en særdeles gennemført og velproduceret DVD-udgivelse, som alle de mange, der nød “Pirates of the Caribbean” i biograferne, vil elske. Udgivelsen indeholder tonsvis af lækkert ekstramateriale, og AV præsentationen er særdeles imponerende, så sæt roligt alle sejlene til og køb DVD’en, hvis du er bare er en lille smule interesseret i filmen eller dens tilblivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 filmz-kant 20 år siden

Bogart kan KUN lide frankse film... end of story

Så han er sikkert vild med Taxi 1 2 og 3
-------------------
Vildt!
-------------------
Gravatar

#52 filmz-Kadann 20 år siden

#51 -

Oho.. det er da spændende.

Da Ole Michelsen stoppede på TV, gav han sin personlige top 5 i et interview til BT, og her var der 2 amerikanske film på top 5 listen, bl.a. Blade Runner.

En amerikansk film, bygget på en bog af en amerikaner og instrueret af en englænder.. det lyder ikke helt så "franks" i mine øre. ;)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#53 lagoni 20 år siden

#49 - tak, jeg var også lidt tabt der :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#54 filmz-Asta 20 år siden

#53 Jamen, så længe vi bare forstår hinanden *GS*
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#55 filmz-maban 20 år siden

jeg er sgu enig med at det er en dårlig, eller det var meget den der "hollywood" humor jeg ikke kunne klare... synes ikke noget var fantastisk...
jeg kan da godt se at det er en hyggelig familie film fra disney (gider ikke høre om PG rating)
det eneste gode ved filmen er at jeg fik most en kællling lige bagefter (kunne jeg være mere ligeglad om hun tænkte på johnny depp eller olando bloom?)
hurra hurra....
Haps!
Gravatar

#56 filmz-Asta 20 år siden

#55 Ja, det gælder vel om at se det positive i tingene....
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#57 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Har nu set "Pirates ..." på DVD og jeg syntes ærlig talt at den er en smule for lang til hjemmebrug, selvom Johnny Depp stadig er fremragende og effekterne stadig er flotte.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#58 filmz-maban 20 år siden

3/10
Los Angeles Times / Kenneth Turan:
This noisy retread, a secondhand facsimile of a movie, is, except for the headache its boisterous sound level leaves you with, as forgettable as a bad day in the Disneyland parking lot.
3/10
Washington Post / Michael O'Sullivan:
Not enough to keep this celluloid ship from sinking under the weight of its own stupidity.
2/10
LA Weekly / Scott Foundas:
The booty here is 100 percent fool's gold.
Haps!
Gravatar

#59 filmz-kant 20 år siden

og ?
-------------------
Vildt!
-------------------
Gravatar

#60 filmz-emajlo 20 år siden

#16

Ja alle har ret til deres mening, men f.eks.: Hvilken anmelder ville så kunne finde på at give en LOTR film 1 eller 2 ud af 6 stjerner?
Det ville jo ikke give nogen mening. En ordenlig anmelder kan mere se bort fra det faktum at han ikke selv kan li' filmen. Og i stedet være realist og se at det er en flot film som er skruet godt sammen, histore og skuespils-mæssigt.

Jeg syntes klart at Johan Albrechtsen som har anmeldt den, har gjort et dårligt arbejde. Alle de andre karakterere han har givet er fine, men at give selve filmen 2 / 6 er blindt.

#58
Samme vil jeg sige om de anmeldere :)
De burde finde et andet job.

Skriv ny kommentar: