Jeg befinder mig i lidt af et dilemma, her hvor jeg skal vurdere denne DVD. Jeg var øjensynlig en af de få, som ikke syntes, at “Pirates of the Caribbean” var en fænomenal eventyrfilm. Men der er her unægtelig tale om en særdeles gennemført og velproduceret DVD-udgivelse, som alle de mange, der nød “Pirates of the Caribbean” i biograferne, vil elske. Udgivelsen indeholder tonsvis af lækkert ekstramateriale, og AV præsentationen er særdeles imponerende, så sæt roligt alle sejlene til og køb DVD’en, hvis du er bare er en lille smule interesseret i filmen eller dens tilblivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Bardoboy 20 år siden

#8 Har du så været i biffen 20 gange ?? Den udkom jo igår :P
Gravatar

#12 filmz-kant 20 år siden

Nu har jeg så haft den på Dvd i mindst 20dage

dog fra USA
-------------------
Vildt!
-------------------
Gravatar

#13 DarkLight 20 år siden

#11
Den udkom som R1 den 6 December.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14 maniac 20 år siden

Jeg må sige, at jeg er enig med anmeldelsen mht. filmen... Jeg var da underholdt da jeg så den i biffen... Men da jeg fik den på DVD, var den ret jævn og kedelig...
Men det er der dog ikke så mange der er enige i... :)
Så det var bare en engangsoplevelse for mig... Træls at skulle købe filmen for at finde ud af det.
Gravatar

#15 morten300 20 år siden

det ville være være det samme, hvis man fik en der ikke kunne lide Ringenes Herre, til at anmelde Ringenes Herre 3.
'Better to reign in hell than serve in heav'n' - John Milton
Gravatar

#16 El vez 20 år siden

#15 Ja, og tro det eller ej, folk der ikke kan lide Ringenes Herre har også ret til en mening og har også ret til at skrive anmeldelser.

Hvis du nogensinde har set en anmelder i en avis eller i tv, vil du også lægge mærke til at der er nogle film de ikke kan lide. De anmelder dem alligevel, for det kunne jo være der var andre der delte smag med dem, eller som kunne se det fornuftige i deres argumenter.

Jeg synes Insider er en glimrende anmelder. Selvom jeg ikke altid er enig i hans anmeldelser synes jeg altid han argumenterer for sine meninger, og det er noget man kan bruge til noget - også selvom man ikke nødvendigvis deler hans mening om den pågældende film.

Lad være med at tro, at bare fordi du kan lide en film, skal alle andre også. Det er det der er hele idéen med en anmeldelse, at anmelderen giver sin personlige og helt subjektive vurdering af filmen - lad det for guds skyld forblive sådan.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#17 filmz-Mira 20 år siden

#15-hele ideen med anmeldelser er jo netop at finde en anmelder der deler smag! med een selv så man ved hvad man kan rette sig efter(anmelder syntes den er god-så er den det sikkert for han plejer at have samme smag som jeg-SAMME anmelder syntes den er dårlig, så er den sikkert ikke noget for mig).
Hvis man skulle gå efter film der fik gode anmeldelser ville alle film være gode-for der vil altid være nogen der syntes en film er god...men det syntes du vel ikke...eller hvad?
_______________________________

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#18 Spirit 20 år siden

Fin anmeldelse, men jeg kan nun ikke helt sætte mig ind i din mening om filmen, for jeg syntes virkelig at det var en god film. men sådan er man jo så forskellig
Gravatar

#19 filmz-Donnermanden 20 år siden

Er der andre end mig der har haft problemer med dvd'en? Her snakker jeg altså om den danske region 2 udgave.
Nu har jeg haft 3 forskellige kopier af den, i 4 forskellige dvd-afspillere. Og hver gang på et eller andet tidspunkt i kapitel 9 begynder filmen at hakke, for derefter at hoppe videre til et helt andet kapitel.
Ved ikke om det bare er mig der er uheldig?
____________________________________________
"I hate everyone". (Chimaira anno 2003)
Gravatar

#20 The Insider 20 år siden

Hvis det er sket med 3 forskellige kopier, må det næsten være afspilleren der er noget galt med... Hvad er det for en?
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: