Jeg befinder mig i lidt af et dilemma, her hvor jeg skal vurdere denne DVD. Jeg var øjensynlig en af de få, som ikke syntes, at “Pirates of the Caribbean” var en fænomenal eventyrfilm. Men der er her unægtelig tale om en særdeles gennemført og velproduceret DVD-udgivelse, som alle de mange, der nød “Pirates of the Caribbean” i biograferne, vil elske. Udgivelsen indeholder tonsvis af lækkert ekstramateriale, og AV præsentationen er særdeles imponerende, så sæt roligt alle sejlene til og køb DVD’en, hvis du er bare er en lille smule interesseret i filmen eller dens tilblivelse.
#11 Bardoboy 20 år siden
#12 filmz-kant 20 år siden
dog fra USA
Vildt!
-------------------
#13 DarkLight 20 år siden
Den udkom som R1 den 6 December.
#14 maniac 20 år siden
Men det er der dog ikke så mange der er enige i... :)
Så det var bare en engangsoplevelse for mig... Træls at skulle købe filmen for at finde ud af det.
#15 morten300 20 år siden
#16 El vez 20 år siden
Hvis du nogensinde har set en anmelder i en avis eller i tv, vil du også lægge mærke til at der er nogle film de ikke kan lide. De anmelder dem alligevel, for det kunne jo være der var andre der delte smag med dem, eller som kunne se det fornuftige i deres argumenter.
Jeg synes Insider er en glimrende anmelder. Selvom jeg ikke altid er enig i hans anmeldelser synes jeg altid han argumenterer for sine meninger, og det er noget man kan bruge til noget - også selvom man ikke nødvendigvis deler hans mening om den pågældende film.
Lad være med at tro, at bare fordi du kan lide en film, skal alle andre også. Det er det der er hele idéen med en anmeldelse, at anmelderen giver sin personlige og helt subjektive vurdering af filmen - lad det for guds skyld forblive sådan.
#17 filmz-Mira 20 år siden
Hvis man skulle gå efter film der fik gode anmeldelser ville alle film være gode-for der vil altid være nogen der syntes en film er god...men det syntes du vel ikke...eller hvad?
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#18 Spirit 20 år siden
#19 filmz-Donnermanden 20 år siden
Nu har jeg haft 3 forskellige kopier af den, i 4 forskellige dvd-afspillere. Og hver gang på et eller andet tidspunkt i kapitel 9 begynder filmen at hakke, for derefter at hoppe videre til et helt andet kapitel.
Ved ikke om det bare er mig der er uheldig?
#20 The Insider 20 år siden