På trods af ikke at være nogen fan af den yderst populære første del af “Pirates of the Caribbean”-serien, gik denne anmelder alligevel til toeren med et åbent sind. Men udover en veloplagt Bill Nighy, få morsomme øjeblikke og sporadisk imponerende special-effects, er her intet at råbe hurra for. Filmens mange tilhængere kan dog med god samvittighed købe denne udgivelse, som byder på en næsten fejlfri præsentation af filmen og en god portion ekstramateriale.
#61 blahblah 17 år siden
Jeg har set den igen, og var faktisk overrasket at filmen faktisk var bedre end første gang man så den.
Første gang var jeg enormt skuffet over hvad de havde gjort med Jack Sparrow, men det kom ikke som en overraskelse anden gang, så jeg kunne nyde filmen lidt bedre.
#62 filmz-Gulzilla 17 år siden
#63 filmz-frk. smilla 17 år siden
Filmen er god fordi den er anderledes og totalt afslappet; man kan sætte sig tilbage og nyde den uden at tænke og bare slappe af(præcis sådant som det skal være med pirat-film)...Dermed ikke sagt at historien er dårlig for det er den bestemt ikke!
Underholdning i TOP - især af johnny D:)
5/6
#64 mr gaijin 17 år siden
#65 duuk74 17 år siden
#66 jessup 17 år siden
#67 filmz-frk. smilla 17 år siden
#68 filmz-Kadann 17 år siden
Skeet Ulrich ligner lidt? :-p
#69 smalieux 17 år siden
Synes POTC er fed underholdning!
synes det er helt fint at anmelderen ikke deler samme holdning som mig, men ville nu have ønsket at den var blevet anmeldt af en der kunne lide 1'eren, da jeg tror at det er de færreste der vil kunne lide lide 2'eren hvis de ikke kunne lide 1'eren. Synes han var mere fair ham der skrev biografanmeldelsen.
#70 filmz-frenger 17 år siden