Disneys fjerde “Pirates of the Caribbean”-film forsætter seriens tradition med at træde vande på et ocean af biografgængernes hårdt tjente penge, alt imens visse af os (inklusive undertegnede) får lyst til at gå planken ud. Det er en langsommelig, rodet og triviel affære, som kun holdes oven vande af en fandenivoldsk Johnny Depp. I det mindste ser filmen fornem ud i HD, og den lyder endnu bedre. Til gengæld sætter det ringe ekstramateriale en tyk streg under det faktum, at det kun er fans, der bør investere i denne Blu-ray.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Babo84 12 år siden

#20

Hva Søren? Er du ikke en Dali mand? ;)
Gravatar

#22 IK 12 år siden

Jeg tør ikke tænke på hvad Insiders el-regning er på. :)
Gravatar

#23 The Insider 12 år siden

#22, jeg fik regningen forleden, og forbruget er steget med 100%, siden jeg overtog lejligheden i 2007 :-/ argh!!
War. War never changes.
Gravatar

#24 Riqon 12 år siden

Til forskel fra #1, så fandt jeg anmeldelsen ganske underholdende. Jeg har for øvrigt gjort mig en meget interessant observation. Desto dårligere film, desto flere vandede puns prøver The Insider at skrive ind i anmeldelsen :P

xero--- (1) skrev:
At anmelderen har haft en dårlig dag i disneyland og derefter lader det gå ud over en film kan jeg ikke rigtig tage seriøst.


Den her udlægning af anmeldelsen kan jeg så ikke tage seriøst.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#25 bhs 12 år siden

#20

Hold da op en størrelse på fjernsynet og så endda plasma.

The Insider (23) skrev:
#22, jeg fik regningen forleden, og forbruget er steget med 100%, siden jeg overtog lejligheden i 2007 :-/ argh!!


Auch :/
Gravatar

#26 The Insider 12 år siden

#24, Desto dårligere film, desto flere vandede puns prøver The Insider at skrive ind i anmeldelsen :P

Det kan (dår)ligne dig at lave sådan en observation!
War. War never changes.
Gravatar

#27 Batsy 12 år siden

The Insider angående musikken så har du ikke ret ja den bruger gamle soundtracks men den tilføjer altså mange nye soundtracks som er nye her er nogle af dem







Der er andre soundtracks som er nye det var bare nogle jeg fandt hurtigt som er splinternye
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#28 MOVIE1000 12 år siden

#27 Enig, men jeg mener ud fra soundtracket at den genbruger et par temaer, men på en ny måde, men når man hører dem tænker man for det meste på Dead Mans chest eller At Worlds end. fx. Palm tree escape, vi har hørt det, men der er tilføjet noget oveni mandolin, hvilket også giver god mening når der er en medkomponist. Jeg er tilfreds nok med soundtracket, kunne godt have været lidt længere.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#29 Batsy 12 år siden

MOVIE1000 (28) skrev:
#27 Enig, men jeg mener ud fra soundtracket at den genbruger et par temaer, men på en ny måde, men når man hører dem tænker man for det meste på Dead Mans chest eller At Worlds end. fx. Palm tree escape, vi har hørt det, men der er tilføjet noget oveni mandolin, hvilket også giver god mening når der er en medkomponist. Jeg er tilfreds nok med soundtracket, kunne godt have været lidt længere.


De gør de ja, men det jo hårdt at lave så mange soundtracks, Hanz Zimmer er skide talentfuld, men han har jo også så pisse meget han ser til, som batman, andre action film og ligefrem spil og Pirates osv, jeg er dog tilfreds med hans arbejde men han slår sku ikke John Williams eller Howard Shore nøj jeg glæder mig til Williams Soundtrack til Tintin og forhåbenligt er han med i War Horse og så The Hobbit soundtracket af Howard :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#30 The Insider 12 år siden

Hehe, ja, der er sikkert noget "nykomponeret" musik med i "På ukendt farvand", men det lyder bare så utrolig meget, som noget vi har hørt Zimmer lave 100 gange tidligere :-)

Det var vildt at gense "The Thin Red Line" på Blu-ray i dag og lytte til Zimmers SUBLIME score til den film... det er bare 100 lysår foran alt andet, manden har lavet siden, og personligt er jeg for længst kørt træt i hans ensartede samlebåndsmusik... Fra hvad jeg har hørt fra folk i branchen i USA, som jeg har mødt og desværre ikke kan afsløre navnene på, kører han hårdt på sine unge protegeer i sin musikalske organisation i USA, tager hyppigt æren for deres kompositioner og tjener kassen på deres hårde arbejde. Jeg synes, han har mistet sit touch, men ret skal være ret... han har nogle udmærkede værker i lasten, og "Inception" var udmærket og hans bedste score i årevis. Men jeg nærer kun svag tiltro til, at han nogensinde bliver virkelig interessant igen.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: