“Pirates of the Caribbian: Ved verdens ende” er bedre end forgængeren, selvom filmen fortsætter i præcis samme spor. Der sker ufatteligt meget, og actionscenerne er fantastiske, mens der ikke bruges tid på karakterudvikling og psykologi. Det er, hvad man kan kalde et flot, men pointeløst eventyr.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 lagoni 16 år siden

Jeg forstår ikke fascinationen af PotC. Så toeren fornylig og den avr da bare latterlig, præget af dårligt skuespil og usammenhængende. Prøvede at gense lidt af etteren da den var i tv for nogle dage siden og det gik op for mig at det samme gjaldt for den. Keira virker som om hun er i den forkerte film, Bloom kan ikke spille og Depp er ikke sjov på en finurlig måde, han er bare til grin.

Men fint andre kan li' den, kedeligt hvis vi alle havde samme smag :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#22 filmz-chrtho 16 år siden

Jeg var inde og se den i nat og kan kun sige at den levede fuldt op til mine forventninger.
Gravatar

#23 dolphinfriendly 16 år siden

#21 Jeg har det præcis på samme måde. :) Dog skal jeg ikke kunne sige om 3'eren er dårlig, men hvis det holder stilen (hvilket den er dømt til at gøre), springer jeg formentlig over.

Gravatar

#24 filmz-Scarface 16 år siden

Kan nogen uddybe lidt Keith Richards cameo? Er selv enorm fan af The Rolling Stones.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#25 elwood 16 år siden

#24
Han er Piraternes Konge, og Jack Sparrow's Far
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#26 filmz-jeangrey55 16 år siden

jeg har ikke set den endu
Gravatar

#27 dolphinfriendly 16 år siden

#20 Velkommen til. :)

Jeg kan ærligt talt ikke se, at anmelderen kritisere den fra ende til anden. Der er derimod tale om en velbalanceret vurdering, der udstiller filmens styrke og svaghed...og dét er vel hans rolle som anmelder?

Gravatar

#28 Lowkey 16 år siden

Jeg er rimeligt enig med anmelderen. Især hele Swann/Turner-historien irriterede mig grumt.

Var der i øvrigt nogen af jer der lagde mærke til hvor ungdommens kilde lå?

Nogenlunde samme sted som Disney World i Florida - der hvor den onde grev Disney har sin borg
Daisy, Daisy...
Gravatar

#29 filmz-Trenox 16 år siden

Nu har jeg ikke set 3eren og er ikke nogen vanvittig stor fan af de 2 foregående filmen, men jeg synes måske det er lidt unfair at angribe POC serien for "ikke at ville noget". Star wars og LOTR "vil" jo som sådan heller ikke noget, men derfor er de jo fremragende film ud fra deres egne præmisser - og det er netop det man bør bedømme en film på (IMO).
Gravatar

#30 dolphinfriendly 16 år siden

#29 De vil ikke andet end at underholde, jeg tror det er hvad anmelderen mener.

Skriv ny kommentar: