“Pirates of the Caribbian: Ved verdens ende” er bedre end forgængeren, selvom filmen fortsætter i præcis samme spor. Der sker ufatteligt meget, og actionscenerne er fantastiske, mens der ikke bruges tid på karakterudvikling og psykologi. Det er, hvad man kan kalde et flot, men pointeløst eventyr.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 gladiator 16 år siden

Hvorfor kan man nu ik lave film mere, bare for underholdningen??

Det syntes jeg da var en tåbelig kommentar.... (sorry)

Der skal være plads til alle slags film, det bliver sku også kedeligt, hvis alle har noget de vil ud med..

Faktisk handler Pirates 3 om hvorn verden burde holde sammen mod terrorister... ved piraterne er os, og ham med hjertet er en terrorist.... eller... ja... nej..

Come on, det er fed underholdning, indtil videre (har ik set 3'eren)
Gravatar

#2 HonoDelLoce 16 år siden

Skulle have været inde og se denne film i morgen på premieren -billetterne var købt osv.. Og så ! Kom vi i tanke om, at der er CL-finale i morgen.. Screw Johnny Depp, I'm Going For Agger ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 dolphinfriendly 16 år siden

#2 Hell yeah!

Gravatar

#4 Michael Andersen 16 år siden

#2
"Screw Johnny Depp, I'm Going For Agger!"

Nu ved jeg ikke med dig, men jeg ville nok tænke mig om en ekstra gang, før jeg skrev sådan noget ;D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5 Skobbolop 16 år siden

Det er, hvad man kan kalde et flot, men pointeløst eventyr.


Det var vel hvad man kunne forvente... jeg tror jeg springer over denne gang og undgår derved at blive skuffet en 3. gang... Serien har aldrig rigtig fænget mig... den er bare.. hva ka man sige?... "for meget" ?
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#6 filmz-gofferoffer 16 år siden

Selvom jeg ikke har set nummer trois, har jeg helt fra begyndelsen frygtet, at den har lidt af Matrix-syndromet. Etteren kunne ses som et eventyr i sig selv og havde en slutning, der ville have været tilfredsstillende og kunne lade filmen stå alene. Men så bliver der introduceret en unødvendig toer, der ikke kan stå for sig selv som filmen før og er fuldkommen afhængig af treeren. Det er bondefangeri af værste slags og et billigt trick (der sikkert ender med at være effektivt)!
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#7 thomas040 16 år siden

du skal lige rette kapitol til kapitEL.... :) ellers god anmeldelse.. kun enkelte gange jeg lige havde svært ved at greje en sætning...
Failure is a zero out.
Gravatar

#8 thomas040 16 år siden

jeg så noget af den første, og faldt i søvn halvvejs.... gab...
Failure is a zero out.
Gravatar

#9 lasse78 16 år siden

#6 man må jo bare indfinde sig med "triologi" systemet. Ring endelig til hollywood, hvis at du har en bedere formel ;)
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#10 thomas040 16 år siden

Quadrology?
Failure is a zero out.

Skriv ny kommentar: