Godt begyndt, horribelt fuldendt er min dom over “Pixels”. I actionscenerne kan man næsten drømme sig væk til en vellykket film, men så stopper skyderiet, en af personerne åbner munden og man er tilbage i sølet. En film med så stærkt et koncept fortjener langt bedre. Man kan kun håbe på, at der kommer et remake om 10-20 år. Til den tid er Sandler forhåbentlig pensioneret.
#31 Silver666 9 år siden
Og den her anmeldelse virker dybt uprofessionel.
#32 Business Monkey 9 år siden
I bør gentænke jeres værdibegreb, hvis en anmeldelse kan pisse jer så meget af.
Uden at vide det synes jeg bare at spore en misundelse over at I ikke selv er en "etableret" filmanmeldelsessite. (Fordi filmanmeldere virkelig tjener de store, store penge på at skrive deres vurderinger ned for andre at læse...)
#33 Star Trek fever 9 år siden
Nææh. Kunne ikkedrømme om at spille pop smart og have de rigtige meninger om film. Film smag er individuel. Derfor er anmeldere stærkt overflødige
All lives matter.
Facts dont care about feelings
#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina
"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
#34 Pistolprinsen 9 år siden
Hvornår får den mand en Oscar?!?
#35 Doctor Doom 9 år siden
#36 Elvira39 9 år siden
Har du ikke bedre ting at tage dig til søde?
#37 Doctor Doom 9 år siden
#38 Star Trek fever 9 år siden
Og igen. Jeg behøvede ikke engang læse denne anmeldelse, da hadet til Sandler allerede var udpenslet i overskriften. Og det vidner om en forudindtagethed der er til at brække sig over
All lives matter.
Facts dont care about feelings
#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina
"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
#39 Business Monkey 9 år siden
Anmeldere er vigtige NETOP fordi smag er individuel.
Det er en fremragende måde at få skabt debat og gennemgået film, når nogle mennesker fra "etablerede medieplatforme" kan formidle deres individuelle oplevelser ud til mange andre, som efterfølgende sætter debatten i gang og disse lys- og lydshows vi som "menige mennesker" oplever, kan få os til at nyde værdsætte dem endnu mere.
Anmeldere er vigtige for at holde liv i kulturen. Ellers kunne vi bare sidde derhjemme og sidde og se film alene, uden at blive udfordret på vores egne oplevelser - og det netop fordi du ikke selv vil det, at du befinder dig på et filmforum, hvor man kan udveksle (gode, dårlige, sjove, kedelige, intelligente, dumme) oplevelser.
Derfor er anmeldere vigtige - ikke fordi de er bedre end andre - de hjælper bare til på deres måde.
#40 Doctor Doom 9 år siden
Jeg må gentage mig selv: Dette er en troll. Stop med at svare ham.