Godt begyndt, horribelt fuldendt er min dom over “Pixels”. I actionscenerne kan man næsten drømme sig væk til en vellykket film, men så stopper skyderiet, en af personerne åbner munden og man er tilbage i sølet. En film med så stærkt et koncept fortjener langt bedre. Man kan kun håbe på, at der kommer et remake om 10-20 år. Til den tid er Sandler forhåbentlig pensioneret.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Silver666 8 år siden

Star Trek fever (8) skrev:
Næh. Er voldsomt sur over at nogen er ophøjet som orakler. Om det så er film, bøger, vin etc. Hvad rager det andre hvad anmelderens mening er? Faktum er at nogen undlader at se film, fordi en anden har påduttet dem en mening. Det da sørgeligt.

Der udover er det tydeligt for enhver at hans mening om Sandler, er så forudindtaget at det umuligt kan blive en god anmeldelse. Hadet til Sandler er så stort, at filmen ikke har en chance. Og da nogen lader sig trække til truget af anmeldere, så har de allerede dømt filmen ude...
Ja jeg ser det på samme måde.
Og den her anmeldelse virker dybt uprofessionel.
Gravatar

#32 Business Monkey 8 år siden

Til dem, der er imod anmeldelser fordi de "ikke har nogen værdi".

I bør gentænke jeres værdibegreb, hvis en anmeldelse kan pisse jer så meget af.

Uden at vide det synes jeg bare at spore en misundelse over at I ikke selv er en "etableret" filmanmeldelsessite. (Fordi filmanmeldere virkelig tjener de store, store penge på at skrive deres vurderinger ned for andre at læse...)
Gravatar

#33 Star Trek fever 8 år siden

Uden at vide det synes jeg bare at spore en misundelse over at I ikke selv er en "etableret" filmanmeldelsessite.


Nææh. Kunne ikkedrømme om at spille pop smart og have de rigtige meninger om film. Film smag er individuel. Derfor er anmeldere stærkt overflødige
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#34 Pistolprinsen 8 år siden

Gennemført film - og, Adam Sadler er som altid genial - ville faktisk ikke have set den før jeg så at han var på!

Hvornår får den mand en Oscar?!?
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#35 Doctor Doom 8 år siden

Når han køber en på eBay
Gravatar

#36 Elvira39 8 år siden

Star Trek fever (33) skrev:
Derfor er anmeldere stærkt overflødige
Alligevel spilder du tid på at læse hvad de skriver og bagefter på at hidse dig op over det?

Har du ikke bedre ting at tage dig til søde?
Gravatar

#37 Doctor Doom 8 år siden

ha ha :-)
Gravatar

#38 Star Trek fever 8 år siden

Næh. Det må jeg jo ikke have. Til gengæld er jeg i stand til at gennemskue hvor plat fænomenet "anmelder" er. Det er helt til grin, og hamrende individuelt hvad man mener om en fim. Derfor er de stærkt overflødige.

Og igen. Jeg behøvede ikke engang læse denne anmeldelse, da hadet til Sandler allerede var udpenslet i overskriften. Og det vidner om en forudindtagethed der er til at brække sig over
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#39 Business Monkey 8 år siden

Kan se at du højst sandsynligt ikke har genvurderet dit værdibegreb...

Anmeldere er vigtige NETOP fordi smag er individuel.
Det er en fremragende måde at få skabt debat og gennemgået film, når nogle mennesker fra "etablerede medieplatforme" kan formidle deres individuelle oplevelser ud til mange andre, som efterfølgende sætter debatten i gang og disse lys- og lydshows vi som "menige mennesker" oplever, kan få os til at nyde værdsætte dem endnu mere.

Anmeldere er vigtige for at holde liv i kulturen. Ellers kunne vi bare sidde derhjemme og sidde og se film alene, uden at blive udfordret på vores egne oplevelser - og det netop fordi du ikke selv vil det, at du befinder dig på et filmforum, hvor man kan udveksle (gode, dårlige, sjove, kedelige, intelligente, dumme) oplevelser.

Derfor er anmeldere vigtige - ikke fordi de er bedre end andre - de hjælper bare til på deres måde.
Gravatar

#40 Doctor Doom 8 år siden

Star Trek fever (38) skrev:
Næh. Det må jeg jo ikke have. Til gengæld er jeg i stand til at gennemskue hvor plat fænomenet "anmelder" er. Det er helt til grin, og hamrende individuelt hvad man mener om en fim. Derfor er de stærkt overflødige.

Og igen. Jeg behøvede ikke engang læse denne anmeldelse, da hadet til Sandler allerede var udpenslet i overskriften. Og det vidner om en forudindtagethed der er til at brække sig over


Jeg må gentage mig selv: Dette er en troll. Stop med at svare ham.

Skriv ny kommentar: