Godt begyndt, horribelt fuldendt er min dom over “Pixels”. I actionscenerne kan man næsten drømme sig væk til en vellykket film, men så stopper skyderiet, en af personerne åbner munden og man er tilbage i sølet. En film med så stærkt et koncept fortjener langt bedre. Man kan kun håbe på, at der kommer et remake om 10-20 år. Til den tid er Sandler forhåbentlig pensioneret.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 moulder666 8 år siden

Glimrende anmeldelse, der stemmer 100% med mine forventninger. Da jeg første gang hørte konceptet, var jeg også spændt i hele 30 sekunder - indtil navnet Adam Sandler dukkede op.

Du skriver så godt nok, at Kevin James spiller godt - det ved jeg ikke helt, om jeg kan tage for gode varer! :P
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 Star Trek fever 8 år siden

Og Adam Sandler griner hele vejen til banken

Nok ikke noget en selvfed anmelder kan ændre på
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#3 moulder666 8 år siden

Star Trek fever (2) skrev:
Og Adam Sandler griner hele vejen til banken

Nok ikke noget en selvfed anmelder kan ændre på


Du er da vist et charmerende menneske...

Hvis du er uenig med anmeldelsen, så sig dog det...og hvorfor. Det der er ren idioti!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#4 KEiZ 8 år siden

Øv øv, en af de bedre ideer i lang tid til en komedie, og et kæmpe potentiale, men ganske som frygtet smadret af Sandler :(
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#5 paideia 8 år siden

#1 Jeg skriver, at Kevin James spiller overraskende godt og at han er den mest troværdige figur i filmen.. Jeg tror stadig, det er for tidligt at shortliste ham som Oscar-kandidat. ;-) Han fortjener dog klart bedre end smuler fra Sandlers bord.

#2 Det har du da så evigt ret i. Jeg tror bare, jeg ser det som en langt mere negativ ting, end du gør.
ODI PROFANVM VVLGVS ET ARCEO
Gravatar

#6 Star Trek fever 8 år siden

Jeg nægter at lade en forudindtaget holdning til Sandler ødelægge en film. Og dette pragt eksemplar af en anmelder er tydeligvis så præget at han ikke kan se gennem det. Og det er ærgerligt at det skinner så meget igennem
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#7 Zorgo12 8 år siden

Star Trek fever (6) skrev:
Jeg nægter at lade en forudindtaget holdning til Sandler ødelægge en film. Og dette pragt eksemplar af en anmelder er tydeligvis så præget at han ikke kan se gennem det. Og det er ærgerligt at det skinner så meget igennem


Og du er slet slet ikke fordomsfuld og har en forudindtaget mening om anmeldelser og anmeldere..nej nej da!
Spar mig for dit ynk!

Du er sur over at anmelderen ikke ser denne film som et mesterværk og kan ikke tåle at folk taler dårligt om film der, som denne er en klassisk mainstream film.

Hvis du læste anmeldelsen, så er han skuffet over at man ikke udnytter det potentiale som forlægget giver. Der var potentiale til en god film, men den ender med at blive en klassiskletbenet komedie nogle folk elsker (da de ikke tænker så meget over filmen) men som reelt set bare ikke er gode film.

Hvis du er uenig, så argumenter om FILMEN! Det rager os hvad du mener om anmelderen.
Gravatar

#8 Star Trek fever 8 år siden

Du er sur over at anmelderen ikke ser denne film som et mesterværk og kan ikke tåle at folk taler dårligt om film der, som denne er en klassisk mainstream film.


Næh. Er voldsomt sur over at nogen er ophøjet som orakler. Om det så er film, bøger, vin etc. Hvad rager det andre hvad anmelderens mening er? Faktum er at nogen undlader at se film, fordi en anden har påduttet dem en mening. Det da sørgeligt.

Der udover er det tydeligt for enhver at hans mening om Sandler, er så forudindtaget at det umuligt kan blive en god anmeldelse. Hadet til Sandler er så stort, at filmen ikke har en chance. Og da nogen lader sig trække til truget af anmeldere, så har de allerede dømt filmen ude...
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#9 Sklertic 8 år siden

Næh. Er voldsomt sur over at nogen er ophøjet som orakler. Om det så er film, bøger, vin etc. Hvad rager det andre hvad anmelderens mening er? Faktum er at nogen undlader at se film, fordi en anden har påduttet dem en mening. Det da sørgeligt.



Tror ikke helt du har forstået hvordan anmeldelser foregår.

Derudover forstår jeg godt, at visse mennesker kan have en forudindtaget mening om Sandler grundet hans filmiske bidrag de sidste ti år. Der er ikke langt ned til Uwe Boll fra Sandlers nuværende kvalitetsgennemsnit.

Og kan se, at filmen bliver slagtet af stort set alle anmeldere, så mon ikke der er lidt af værdi at hente her i artiklen?
Gravatar

#10 Star Trek fever 8 år siden

Så forklar det venligst.... Hvorfor er anmelderens mening vigtigere end ens egen? Hvor skal man holdes i hånd i stedet for at drage egne konklusioner?
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"

Skriv ny kommentar: