Godt begyndt, horribelt fuldendt er min dom over “Pixels”. I actionscenerne kan man næsten drømme sig væk til en vellykket film, men så stopper skyderiet, en af personerne åbner munden og man er tilbage i sølet. En film med så stærkt et koncept fortjener langt bedre. Man kan kun håbe på, at der kommer et remake om 10-20 år. Til den tid er Sandler forhåbentlig pensioneret.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Star Trek fever 8 år siden

Jeg må gentage mig selv: Dette er en troll. Stop med at svare ham.


Fedt synpunkt. Er du sådan overfor alle du er uenige med? Så tror jeg desværre ikke du er et hak bedre end dem du beskylder for at være trolls
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#42 Star Trek fever 8 år siden

Det er en fremragende måde at få skabt debat


Og det gør det jo netop nu.

Anmeldere er vigtige for at holde liv i kulturen. Ellers kunne vi bare sidde derhjemme og sidde og se film alene


Tager da i biografen, uanset om en film er anmeldt eller ej. En dårlig anmeldelse er et kvalitets stempel, så jo der må jeg give dig ret i at jeg får noget ud af en anmeldelse

du befinder dig på et filmforum, hvor man kan udveksle (gode, dårlige, sjove, kedelige, intelligente, dumme) oplevelser.


9.5 gange ud af 10 har jeg haft dårlige oplevelser af anmeldere. Så det udveksler jeg mine erfaringer om. De 0,5 dækker filmen De urørlige. Den eneste franske film der er noget værd
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#43 Doctor Doom 8 år siden

Star Trek fever (42) skrev:
En dårlig anmeldelse er et kvalitets stempel


http://bitsocialmedia.com/wp-content/uploads/2013/...
Gravatar

#44 Star Trek fever 8 år siden

Modent. Og ret lavt.

Diskutér farver med dine meningsfæller
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#45 Doctor Doom 8 år siden

At bruge ironi og ikke-ironi sammen via to på hinanden følgende adjektiver giver et lingvistisk amputeret punch.
Gravatar

#46 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

Lidt mindre fnidder, mere Pixels - diskussion af anmeldere og anmeldelser er også fint - resten kan sikkert tages over pm.
Gravatar

#47 Doctor Doom 8 år siden

Morten, dette er åbenlyst trolleri. Der er så kun tilbage at tie. Det vil jeg så gøre.
Gravatar

#48 Star Trek fever 8 år siden

Jeg skal nok holde mig tilbage. Dr Doom tåler ikke at blive modsagt i en diskussion. Så yderligere er selvfølgelig unødvendigt.
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#49 Doctor Doom 8 år siden

Der er forskel på at modsige, og så blot at gentage det samme i én uendelighed. Særligt når budskabet er så himmelråbende ligegyldigt.

"selvfed anmelder"
"forudindtaget holdning"
"nogen er ophøjet som orakler"
"hvad rager det andre hvad anmelderens mening er"
"hans mening om Sandler, er så forudindtaget"
"Hadet til Sandler er så stort, at filmen ikke har en chance."
"Hvorfor er anmelderens mening vigtigere end ens egen"
"Anmeldelser kan bare aldrig blive noget værd"
"anmeldere stærkt overflødige"

Jeg tror vi har fanget den. Ikke at der er noget at fange.

Man kan læse anmeldelser eller lade være. Og man kan støtte dig op ad dem, eller lade være. Who the fuck cares.

Ligesom du mener, at denne anmelder er forudindtaget, er du selv forudindtaget om, hvad andre lægger i anmeldelser. Du er vist den eneste her, der forudsætter, at andre lægger mere i anmeldelser end at det er en flittig filmseers personlige mening.

Hov, nu brød jeg min selvproklamerede mundkurv. Beklager.
Gravatar

#50 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#48 + 49 I er begge to meget velkomne til at fortsætte anmelder-diskussionen her, men smid argumenter på banen - så er det også interessant for andre at læse.

Skriv ny kommentar: