Godt begyndt, horribelt fuldendt er min dom over “Pixels”. I actionscenerne kan man næsten drømme sig væk til en vellykket film, men så stopper skyderiet, en af personerne åbner munden og man er tilbage i sølet. En film med så stærkt et koncept fortjener langt bedre. Man kan kun håbe på, at der kommer et remake om 10-20 år. Til den tid er Sandler forhåbentlig pensioneret.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 Doctor Doom 8 år siden

Og i øvrigt er enhver holdning, som en person har, baseret på erfaring. Ergo er det både klogt og logisk at være forudindtaget. Det er en forudsætning for hele evolutionen, hvad end du er en antilope der får øje på en løve, eller en biogænger der skal til at køre dankortet igennem til en film med Wayans-brødrene. Er man ikke forudindtaget, er man et umælende mæhæ, der ikke lærer af sine erfaringer. Jeg behøver heller ikke at se alle film med Martin Lawrence for at konstatere, at han ikke er noget for mig. Jeg behøver heller ikke at gå ud på gaden for rødt for at konstatere, at der kan komme biler i høj fart.

Selv hvis man ser bort fra dette, holder dit budskab ikke vand. Er man forudindtaget om, at noget er dårligt, og så ser noget, der faktisk er godt, så bliver man positivt overrasket, ikke negativt overrasket.

Skriv ny kommentar: