Wolfgang Petersens katastrofe-af-en-film “Poseidon” forsøger desperat at træde vande i suppedasen mellem ligegyldige karakterer og en uheldig hang til at gentage sig. Måske skulle han hellere holde sig på landjorden.
Wolfgang Petersens katastrofe-af-en-film “Poseidon” forsøger desperat at træde vande i suppedasen mellem ligegyldige karakterer og en uheldig hang til at gentage sig. Måske skulle han hellere holde sig på landjorden.
Skriv ny kommentar:
#41 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#42 Bohemian 18 år siden
Ham Wolfgang skal da til at tage sig lidt sammen.
#43 filmz-DocDoom 16 år siden
1½ af 6 stjerner. Hvorfor læste jeg dog ikke Filmz's anmeldelse, inden jeg gik i Fona?
Hvordan den har scoret 5,6 på IMDb er mig en gåde.
Den halve stjerne er for den eneste fede scene, hvor Richard Dreyfuss' figur (en aldrende bøsse-rigmand) netop har fået en hjælpende hånd af en ung mand, hvorefter Dreyfuss straks vælger at sende den unge mand
http://www.imdb.com/title/tt0072308/
Jeg er "on a roll" med fejlkøb for tiden, og da jeg er udsmider-typen mere end videresælger-typen, har min affaldsskakt lige sagt hallo til tre film, som jeg købte samtidig: 'Ginger Snaps' (elendig), 'The Howling' (80'er-dårlig) og Poseidon (elendig).
150 kr. og 5 timer fik vinger uden grund, men der kommer jo flere til den første, så jeg kan gøre flere fejlkøb :-)
Edit: Jeg vil da også gerne give en ekstra halv stjerne, fordi
Og #1: Du mener vel: "Hold kæft nogle gode svampe!"
#44 filmz-DocDoom 16 år siden
___
TIlføjelse til min 'anmeldelse': Efter at have set "Poseidon" føler jeg ikke længere, at jeg kan være bekendt at tænke dårligt om "Titanic" :-)