Wolfgang Petersens katastrofe-af-en-film “Poseidon” forsøger desperat at træde vande i suppedasen mellem ligegyldige karakterer og en uheldig hang til at gentage sig. Måske skulle han hellere holde sig på landjorden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-gurkemeje 18 år siden

Kan man være inde i Tyskland?
Gravatar

#32 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Lidt sjovt at tænke sig at mens Wolfgang & Co har brugt masser af millioner på denne remake har Hallmark lavet en meget billigere remake ...

http://www.rhifilms.com/property.php?propertyId=Po...

med bl.a. Adam Baldwin, Bryan Brown, Rutger Hauer, C. Thomas Howell og Peter Weller, som bliver vist den 29/7 for dem som har TDC kabel TV.

Den har været adskillige millioner billigere med er hverken bedre eller dårligere en denne mega_flop_buster, men er et ok remake, så hvorfor poste så mange millioner på hele 2 remakes indenfor et år på samme historie, kan godt undre mig.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#33 The Insider 18 år siden

#32, så hvorfor poste så mange millioner på hele 2 remakes indenfor et år på samme historie, kan godt undre mig.

Jeg vil vædde på at man, i hvert fald i tv-filmens tilfælde, har håbet på at kunne udnytte lidt af den publicity som den anden film genererede.
War. War never changes.

#34 18 år siden

1: "INDE i Tyskland"? Er Tyskland en pige du har knaldet?
Gravatar

#35 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 33 Det tror jeg ikke for den blev vist første gang over ½ år før Petersens udgave havde premiere :-/ ... der kom jo også en tv-film om Titanic kort inden Camerons udgave, så gad vide om de arbejder sammen ;)

Gravatar

#36 thomas040 18 år siden

32# uh.. den ser sgu da for fed ud... meget bedre end petersens...:) tjek lige den trailer.... sikke en produktion det må have været..
Failure is a zero out.
Gravatar

#37 The Insider 18 år siden

#35, ah... vidste jeg ikke, du skrev jo bare de kom tæt på hinanden :-) Men derfor kan endemålet stadigvæk godt være det samme. Derved ryster de anklager for PR-udnyttelse af sig, mens de stadigvæk formår at udnytte det i forbindelse med en potentiel dvd-udgivelse...
War. War never changes.
Gravatar

#38 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 36 Ja, jeg glæder mig faktisk også til at se den.

Gravatar

#39 thomas040 18 år siden

#38 røg min sarkasme igennem?
Failure is a zero out.
Gravatar

#40 Yoda 18 år siden

Ja, jeg fangede den i hvert fald ikke.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: