Wolfgang Petersens katastrofe-af-en-film “Poseidon” forsøger desperat at træde vande i suppedasen mellem ligegyldige karakterer og en uheldig hang til at gentage sig. Måske skulle han hellere holde sig på landjorden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-AERO2006 17 år siden

Jeg så den inde i Tyskland. HOLD KÆFT EN GOD FILM!!!
Gravatar

#2 dolphinfriendly 17 år siden

Velskrevet anmeldelse - underbygger blot min idé om filmen som kvælende elendig.

Gravatar

#3 chuck 17 år siden

1 stjerne for meget den er sutte ringe. Man får ikke meget for en lille milliard nu om dage.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#4 thomas040 17 år siden

det er nu nogle ganske nervepirrende action og spændingssekvenser... ja man interesserer sig ikke særlig meget for dem det går ud over, men det er da meget spændende opbygget... måske spiller orkesteret lidt for højt og dramatisk for længe... Og man savner virkelig scener, med noget pause og karakter, så personerne kan udvikle sig. Men nervepirrende er det. Men også ligegyldigt. Husker den gamle version som værende mere fyldig med personindholdet.
Failure is a zero out.
Gravatar

#5 filmz-maxhh 17 år siden

Et eller andet sted sidder jeg ofte og ønsker disse genindspilninger af gamle successer ville ende med et dræbende underskud, så Hollywood fik lyst til rent faktisk at begynde at se sig om efter nyt og uprøvet materiale...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#6 zamm- 17 år siden

#5 Ja, det kunne man håbe, men tror ikke det bliver sådan. De eneste der egentlig kan finde ud af at lave en noget original film er David Fincher, Steven Spielberg, Martin Scorsese, Christopher Nolan og naturligvis den afdøde Stanley Kubrick kunne finde ud af det!

Havde netop ventet at den vil få den slags anmeldelse! Så jeg tror højst sandsynligt jeg springer denne over!
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#7 filmz-Bruce 17 år siden

#6 Og Ridley Scott har absolut bevist med sit KoH DC, at han om nogen, stadig er mester i de store opsætninger.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 dolphinfriendly 17 år siden

#6 Synes lige du snævrer originalitet ind dér...og hvornår har Spielberg iøvrigt lavet noget relativt orignalt på det seneste??

Gravatar

#9 filmz-Bruce 17 år siden

#8 Formentlig var det originalitet i store tre cifrede million $ opsætninger der var tale om :) Originale film er der jo masser af i verden, mest uden for Hollywood.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10 dolphinfriendly 17 år siden

#9 Så sandt så sandt...ellers importere Hollywood bare lidt kreativt fra udlandet, det har man set siden Lubitsch og Sjöström :(

Skriv ny kommentar: