Ligeledes lader spillets platformsophav sig dårligt skjule, og vore unge helt springer fra tag til tag som en gazelle i løbetid. Energiniveauet er højt, og gennem det meste af filmen er man da også – om ikke voldsomt berørt – så alligevel ganske godt revet med af løjerne. En del af årsagen til det skyldes utvivlsomt den uskyldige gammeldags udformning, der skylder en del til Douglas Fairbanks og Errol Flynns akrobatiske eventyr.
Som handlingen skrider frem, taber løjerne dog en del charme til fordel for overdreven brug af falsk udseende CGI-effekter, og man bemærker fraværet af en ordentlig skurk, der kan yde Dastan lidt reel modstand. Som en actionblockbuster er “Prince of Persia: The Sands of Time” alligevel hæderlig underholdning, men man sidder ikke desto mindre tilbage med en følelse af et potentiale, som filmen aldrig rigtig får udnyttet. Der er stadig læssevis af magi tilbage i det mystiske østen, men denne film lader desværre det meste af det løbe ud i sandet.
#31 supernatural 14 år siden
Du virker simpelthen super intelligent når du kalder mig sådanne ting ;) flooot...
Og er egentlig sjovt du siger min verden er sort/hvid, og i samme vending kalder du mig en retard fordi jeg stiller spørgsmålstegn ved dit underlige ordvalg... hmm.. så uenig med dig = retard i din verden... hvis det ikke er sort/hvid, hvad er så? ;)
#32 PredatorX 14 år siden
Ahhh jeg ved nu ikke. Han lagde jo ud med at være mega provokerende, så må man jo godt svare igen :) Og nu er jeg jo heller ikke den person med mest tålmodighed hehe Og man må godt kaste med sten når man selv bor i et glas hus, er det ikke sådan det er?
Jeps, det er jeg :) Så der er ingen grund til i fremtiden at besvare mine posts;) Men for lige at give dig et hurtigt svar, eftersom du er lidt fatsvag. Jeg kaldte dig ikke retard fordi du var uenig med mig. Jeg er sådan set bedøvende ligeglad hvordan du forholder dig overfor noget jeg har sagt. Grunden til min retard bemærkning er fordi du tydeligvis bare kom ind for at spille dum ;)
#33 filmz-Bruce 14 år siden
Men er det anderledes end f.eks. Troy, Gladiator og 300? Grækere, trojanere, romere, persere, Pitt, O'Toole, Bean, Crowe, Derek Jacobi, Brian Cox, engelsk, cockney, skotsk. Det er vel blot en forlængelse af Hollywood siden Ben Hur 1925. En af de få, som har taget skridtet fuldt ud, var Gibson med Apocalypto og til dels Passion of the Christ, med cast som fysiologisk var perfekte og talte de oprindelige sprog.
#34 filmz-jonasgr 14 år siden
Nå angående filmen, så er det vist en jeg springer over. Jeg glæder mig til at se Gyllenhaal i bedre roller.
'Cause I'm evil"
#35 supernatural 14 år siden
#36 PredatorX 14 år siden
Nopes, jeg er lige så asocial som jeg selv vælger :) Det er på ingen måder et problem for mig, men tak for din omsorg :D Men hvad bliver det næste område du slår ned på? "Min mor er tyk" katagorien?
#37 supernatural 14 år siden
Men tror da på dig når du siger pigerne er vilde med dig ;)
#38 PredatorX 14 år siden
*gaaab*
Kan du ikke finde på noget sjovere? Dit forsøg på at svine mig er en anelse ynkeligt :)
#39 supernatural 14 år siden
Men det er nok bare sladder så ;) så siger vi det .... :)
#40 Lord Beef Jerky 14 år siden