Ligeledes lader spillets platformsophav sig dårligt skjule, og vore unge helt springer fra tag til tag som en gazelle i løbetid. Energiniveauet er højt, og gennem det meste af filmen er man da også – om ikke voldsomt berørt – så alligevel ganske godt revet med af løjerne. En del af årsagen til det skyldes utvivlsomt den uskyldige gammeldags udformning, der skylder en del til Douglas Fairbanks og Errol Flynns akrobatiske eventyr.

Som handlingen skrider frem, taber løjerne dog en del charme til fordel for overdreven brug af falsk udseende CGI-effekter, og man bemærker fraværet af en ordentlig skurk, der kan yde Dastan lidt reel modstand. Som en actionblockbuster er “Prince of Persia: The Sands of Time” alligevel hæderlig underholdning, men man sidder ikke desto mindre tilbage med en følelse af et potentiale, som filmen aldrig rigtig får udnyttet. Der er stadig læssevis af magi tilbage i det mystiske østen, men denne film lader desværre det meste af det løbe ud i sandet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 supernatural 13 år siden

Predator : Du er da en klovn at ha med at gøre ;) har du nogle sociale problemer? eller kalder du altid folk for retards når de ikke er enige med dig? ;)
Du virker simpelthen super intelligent når du kalder mig sådanne ting ;) flooot...

Og er egentlig sjovt du siger min verden er sort/hvid, og i samme vending kalder du mig en retard fordi jeg stiller spørgsmålstegn ved dit underlige ordvalg... hmm.. så uenig med dig = retard i din verden... hvis det ikke er sort/hvid, hvad er så? ;)
Gravatar

#32 PredatorX 13 år siden

Michael Andersen (29) skrev:
#25 Der er ingen grund til at kalde ham for retard, retard ;P Han er helt ny på Filmz, så han skal lige have en chance til at vænne sig til tingene :)


Ahhh jeg ved nu ikke. Han lagde jo ud med at være mega provokerende, så må man jo godt svare igen :) Og nu er jeg jo heller ikke den person med mest tålmodighed hehe Og man må godt kaste med sten når man selv bor i et glas hus, er det ikke sådan det er?

#31

Jeps, det er jeg :) Så der er ingen grund til i fremtiden at besvare mine posts;) Men for lige at give dig et hurtigt svar, eftersom du er lidt fatsvag. Jeg kaldte dig ikke retard fordi du var uenig med mig. Jeg er sådan set bedøvende ligeglad hvordan du forholder dig overfor noget jeg har sagt. Grunden til min retard bemærkning er fordi du tydeligvis bare kom ind for at spille dum ;)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#33 filmz-Bruce 13 år siden

Claudius (30) skrev:
Filmens titel er også yderst misvisende, idet det hele skal forestille at foregå i Persien, men hovedpersonen spilles selvfølgelig af en amerikaner, mens resten af rollebesætningen ligner en reel britisk invasion. De taler alle et uhyggeligt godt britisk engelsk og ser på ingen måde persiske ud. Ja, faktisk kan kun Ben Kingsley bryste sig af et bare lidt sydlansk udseende, mens resten af holdet med pinlig tydelighed må ty til lidt selvbruner. Det var godt nok lidt underligt at se "Johnny Quid" fra "RocknRolla" som aggressiv persisk prins...


Men er det anderledes end f.eks. Troy, Gladiator og 300? Grækere, trojanere, romere, persere, Pitt, O'Toole, Bean, Crowe, Derek Jacobi, Brian Cox, engelsk, cockney, skotsk. Det er vel blot en forlængelse af Hollywood siden Ben Hur 1925. En af de få, som har taget skridtet fuldt ud, var Gibson med Apocalypto og til dels Passion of the Christ, med cast som fysiologisk var perfekte og talte de oprindelige sprog.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#34 filmz-jonasgr 13 år siden

Nogen bliver der også gjort det at der lige bliver snakket det originale sprog i starten og så skifter de over til engelsk. Dette så man blandt andet i "Valkyrie". Dette bliver gjort for at skabe illusionen om at det altså er tyskere vi har med at gøre og filmmagerne godt er klar over dette. De snakker tysk med hinanden men det vi hører er blot engelsk for at det er lettere at forstå og gør distribueringen nemmere. Desuden ville det nok også bliver svært at sælge Cruise som tysker hvis han snakkede tysk.

Nå angående filmen, så er det vist en jeg springer over. Jeg glæder mig til at se Gyllenhaal i bedre roller.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#35 supernatural 13 år siden

Predator - din attitude må virkelig give dig sociale problemer ;) har du en dame, eller er det et svært område for dig? ;)
Gravatar

#36 PredatorX 13 år siden

supernatural (35) skrev:
Predator - din attitude må virkelig give dig sociale problemer ;) har du en dame, eller er det et svært område for dig? ;)


Nopes, jeg er lige så asocial som jeg selv vælger :) Det er på ingen måder et problem for mig, men tak for din omsorg :D Men hvad bliver det næste område du slår ned på? "Min mor er tyk" katagorien?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#37 supernatural 13 år siden

tænkte bare at der måske var en del piger der har såret dig, bare for sjov, fordi din attitude er som den en ;)

Men tror da på dig når du siger pigerne er vilde med dig ;)
Gravatar

#38 PredatorX 13 år siden

supernatural (37) skrev:
tænkte bare at der måske var en del piger der har såret dig, bare for sjov, fordi din attitude er som den en ;)

Men tror da på dig når du siger pigerne er vilde med dig ;)


*gaaab*

Kan du ikke finde på noget sjovere? Dit forsøg på at svine mig er en anelse ynkeligt :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#39 supernatural 13 år siden

Har bare hørt ude i byen at du har det med at forelske dig i piger der ikke kan li dig ;)

Men det er nok bare sladder så ;) så siger vi det .... :)
Gravatar

#40 Lord Beef Jerky 13 år siden

Episk bitch fight!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: